Комунікаційна кампанія проєкту «Крим, 5-та ранку» здобула перемогу на фестивалі Eurobest

Комунікаційна кампанія проєкту «Крим, 5-та ранку» здобула перемогу на фестивалі Eurobest

Укрінформ
Комунікаційна кампанія проєкту «Крим, 5-та ранку» перемогла у двох номінаціях європейського фестивалю реклами Eurobest.

Як передає Укрінформ, про це у Фейсбуці повідомила перша заступниця міністра закордонних справ Еміне Джапарова.

«Сьогодні комунікаційна кампанія проєкту «Крим, 5-та ранку» перемогла у двох номінаціях фестивалю Eurobest — Industry Craft (срібло) і Design (бронза)», - йдеться в повідомленні.

Джапарова розповіла, що перемогу принесла інсталяція на підтримку політвʼязнів у Криму: 11 зламаних дверей як символ 11 зламаних життів українських журналістів.

Вона нагадала, що у лютому 2022 року інсталяцію у вигляді зламаних дверей встановили перед будівлею російського посольства, щоб показати всьому світу, як росія руйнує життя мешканців окупованого півострова. А вже за кілька днів держава-агресор вдарила ракетами по всій території України.

Читайте також: Джапарова отримала відзнаку Freedom House

Джапарова додала, що Міністерство закордонних справ України спільно з "Українським інститутом" розпочало великий міжнародний проєкт «Крим. 5-та ранку» у 2020 році.

«Ми його ініціювали в рамках Кримської платформи та прагнули, аби якомога більше людей за кордоном почули історії політичних в'язнів та їхніх родин, та дізналися про життя кримських татар в окупації півострова», - зазначила перша заступниця міністра закордонних справ.

Як повідомляв Укрінформ, Міністерство закордонних справ анонсувало запуск інформаційної кампанії Captured за кордоном. Кампанія присвячена українським військовим і цивільним, які перебувають у російському полоні.

Фото: Еміне Джапарова / Фейсбук

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-