Необхідно створювати національний культурний продукт подвійного призначення - Карандєєв

Необхідно створювати національний культурний продукт подвійного призначення - Карандєєв

Укрінформ
В Україні треба створювати національний культурний продукт подвійного призначення, як для українців, так і для іноземної авдиторії.

Про це сказав перший заступник міністра культури та стратегічних комунікацій Ростислав Карандєєв під час культурної платформи "Україна відкрита світу", передає кореспондент Укрінформу.

"Якою має бути українська культура, запропонована іноземному глядачеві, слухачеві? Яким має бути той продукт, який ми можемо, хочемо винести на розсуд іноземної авдиторії, і найголовніше, щоб він був сприйнятий, щоб він ефективно спрацював? Іноді ми говоримо про різного роду політичні технології, але тут варто казати й про культурні технології, і не цуратися того, щоб робити національний культурний продукт подвійного призначення. Робити під замовлення, з експортним потенціалом. Не тільки для задоволення соціокультурних потреб наших громадян, але й розуміти, що в силу дефіциту ресурсу ми маємо зробити саме такий фільм, таку виставку, написати таку книжку. Зробити те, що було б цікаво не тільки українцям", - зазначив Карандєєв.

Він наголосив, що митці та держава мають єдину ціль - максимально донести до світу правдиву інформацію про нашу країну, і ще більш посилити ті емоції солідарності та підтримки, які нам сьогодні вкрай важливі. "Через підтримку суспільства, через підтримку громадян. Ми розраховуємо і на підтримку політиків, тих, хто приймає рішення. І в тому числі рішення про виділення нам грошей і зброї", - підкреслив Карандєєв.

Читайте також: В Україні треба створити реєстр майстрів декоративно-ужиткового мистецтва - Карандєєв

Як повідомляв Укрінформ, 13 вересня у Києві проходить форум "Україна відкрита світу". Мета форуму: обговорення проблематики промоції української культури у світі, створення позитивного іміджу та пропозиції культурного продукту для міжнародних партнерів, пошук місця української культури у всесвітній різноманітності, поєднання та обмін досвідом популяризації культури, аналіз успішних та цікавих українських кейсів у сфері культури, розширення кола прихильників України та її культури під час війни.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-