«Гра в кальмара»: акції компаній, пов'язаних із серіалом, впали після виходу другого сезону

«Гра в кальмара»: акції компаній, пов'язаних із серіалом, впали після виходу другого сезону

Укрінформ
Після виходу другого сезону серіалу «Гра в кальмара» (Squid Game), який глядачі вважають не зовсім вдалим, акції південнокорейських компаній, пов'язаних з його виробництвом, різко впали.

Про це повідомляє Bloomberg, передає Укрінформ.

Як зазначається, акції дистриб'юторської та маркетингової компанії Artist United Inc., найбільшим акціонером якої є виконавець головної ролі у «Грі в кальмара» Лі Чон Че, впали на 30%.

Акції Wysiwyg Studios Co., ще одного інвестора Artist United, впали на 25%, а Dexter Studios Co., південнокорейського партнера Netflix, – на 24%.

Прем'єра південнокорейського трилера стала світовим хітом у 2021 році, спричинивши зростання місцевих акцій. Перший сезон дорами очолив рейтинг найпопулярніших серіалів Netflix на всіх континентах. «Гра в кальмара» стала першим іноземним серіалом, номінованим на премію «Еммі» в категорії «Найкраща драма».

На другий сезон антиутопічної драми покладалися великі сподівання. Та, попри схвалення 85% критиків і 65% позитивних відгуків глядачів на Rotten Tomatoes, рецензії були неоднозначними.

«Цей сезон “Гри в кальмара” хотіли зробити дуже масштабним, але мало що вдалося зробити для реалізації цих амбіцій», - зазначає видання The New York Times.

Читайте також: Серіал «Гра в кальмара» вже подивилися 330 мільйонів глядачів на Netflix

Третій, заключний сезон «Гри в кальмара» вийде на екрани у 2025 році.

Як повідомляв Укрінформ, другий сезон південнокорейського серіалу «Гра в кальмара» (Squid Game) вийшов на стримінговій платформі Netflix 26 грудня.

Фото: No Ju-han/Netflix

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-