«Антонов» підписав п'ятирічний контракт із НАТО та Євросоюзом
Про це розповів начальник комерційного відділу АТП ДП «Антонов» Андрій Благовісний під час пресконференції в Укрінформі 12 листопада.
"За цим контрактом на п'ять років ДП "Антонов" має надавати два літаки Ан-124-100 на постійній основі. Вони мають бути в режимі stand-by в аеропорту Лейпциг (Німеччина). За додатковим викликом ДП "Антонов" має надати ще три літаки", - сказав Благовісний.
Він додав, що, крім цього, за програмою SALIS для потреб країн НАТО та ЄС можуть використовуватися літаки "Мрія", "Антей" та літаки Ан-26, Ан-74.
За словами Благовісного, учасниками SALIS є дев'ять держав: Бельгія, Польща, Словаччина, Словенія, Чеська Республіка, Німеччина, Норвегія, Угорщина і Франція.
Директор компанії Antonov Logistics SALIS Андрій Чернявський розповів, що, за умовами контракту, літаки повинні бути розміщені на територієї однієї з країн-учасниць. Він пояснив, що розміщення літаків у Лейпцигу значно спрощує процедуру перевезень і дозволяє забезпечити їх оперативність.
Чернявський зазначає, що в Лейпцигу створено всю необхідну технічну базу, там працюють спеціалісти ДП "Антонов", що дозволяє обсуговувати літаки на місці.
Попередній контракт за програмою SALIS був підписаний у 2019 році на три роки. Він завершується 31 грудня 2021 року. Новий контракт було підписано у вересні 2021 року.