В Ощадбанку повідомили про DDoS-атаку, зафіксовані збої і в ПриватБанку
Як передає Укрінформ, про це йдеться на сторінці банку в Фейсбуці.
“Ощадбанк інформує, що зазнав DDoS атаки. При цьому зазначаємо, що всі системи банку захищені та працюють в штатному режимі. Наразі спостерігається лише уповільнення входу до системи Ощад 24/7 через додаткове навантаження на канали зв’язку”, - ідеться в повідомленні.
У банку перепрошують за можливі тимчасові незручності та інформують, що працюють над тим, щоб відновити штатну швидкість роботи системи.
Окрім того, про збої в роботі повідомили також користувачі ПриватБанку, зокрема — додатку Приват24.
На сторінці банку в Фейсбуці користувачі лишають коментарі з повідомленнями про збої в роботі.
“Зараз спостерігається нестабільна робота каналів зв'язку, через що виникають деякі затримки в роботі сервісів банку. Наші фахівці роблять усе можливе для найшвидшого відновлення стабільної роботи. Дякуємо за розуміння”, - відповідають у коментарях банку, реагуючи на заяви користувачів.
Водночас у пресслужбі банку повідомили, що роботу сервісів ПриватБанку після DDoS-атак вдалося відновити.
Протягом однієї години під час атаки деякі сервіси (АТМ, ТСО) не працювали. Починаючи з 16:30 ці сервіси відновлено. На даний момент ми спостерігаємо нестабільність в доступі до Приват24", - йдеться у повідомленні.
ПриватБанк вживає всіх необхідних заходів, щоб забезпечити доступ користувачів до всіх послуг, запевнили у фінустанові.
Водночас Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки повідомляє у Фейсбуці, що, як запевнили у ПриватБанку, жодної загрози для коштів вкладників немає. "Кібератака стосується виключно додатку Приват24. Решта фінансових операцій виконуються у нормальному режимі", - йдеться у дописі.
Як повідомлялося, Міністерство оборони України повідомило, що, ймовірно, офіційний веб-портал відомства увечері 15 лютого зазнав DdoS-атак.