Імпорт пального автотранспортом зріс у 15 разів, річками та залізницею – у п'ять

Імпорт пального автотранспортом зріс у 15 разів, річками та залізницею – у п'ять

Укрінформ
У травні імпорт пального автомобільним транспортом зріс у 15 разів у порівнянні з березнем, а річковим транспортом і залізницею – у 5 разів. Зумовлено це дефіцитом ресурсу, який виник в Україні через військову агресію з боку російської федерації.

Про це повідомив міністр енергетики Герман Галущенко в Інтерв’ю для Forbes, передає Укрінформ.

«Росіяни зруйнували наші нафтобази, Кременчуцький НПЗ. Безумовно, це вплинуло на ринок. Ми були змушені повністю перебудовувати логістику. Ми працюємо над збільшенням імпорту пального. В травні він зріс автомобільним транспортом у 15 разів проти березня, річковим транспортом і залізницею – у 5 разів», – розповів Галущенко.

Міністр запевнив, що уряд робить усе можливе, щоб ситуація з пальним була вирішена, та запевнив, що проблема з дефіцитом буде вирішена найближчим часом.

Читайте також: Україна отримає до 360 тисяч тонн пального до кінця травня

«Потреби на травень становлять приблизно 100 000 т бензину та 250 000 т дизелю. Обсяги імпорту зростають кожного дня. Проблема дефіциту пального буде вирішена найближчим часом. Не можу називати більш конкретні терміни з огляду на безпекову ситуацію», - додав Галущенко.

Як повідомлялось, за словами голови Комітету Верховної Ради з питань енергетики та житлово-комунальних послуг Андрія Геруса, очікується, що ситуація із дефіцитом пального на ринку поліпшиться із середини травня завдяки налагодженню ритмічних поставок із Європи.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-