Збій «Київстару» частково вплине на роботу терміналів та банкоматів – ПриватБанк
Про це повідомив прессекретар «ПриватБанку» Олег Серга в коментарі hromadske, передає Укрінформ.
«Для загального розуміння, деяка частина усіх банків, банкоматів та POS-терміналів працює на мобільних картках. Тобто у POS-терміналі стоїть мобільна картка. Для тих терміналів, які працюють на мобільних картках «Київстару», звісно, ця проблема впливає на їх роботу», — зазначив він.
Речник банку додав, що деякі банкомати також використовують мобільний звʼязок, але в банкоматній мережі «ПриватБанку» максимальний відсоток АТМ, які використовують послуги «Київстару», становить до 5%.
«Тобто на роботу банкоматної мережі це майже не вплинуло. Ми вважаємо, що максимальний ризик до 5% у нас. Це не є масовим. На частину мереж це може вплинути, але не на всю», — наголосив речник.
Як повідомлялося, вранці 12 грудня стався масштабний збій у роботі оператора мобільного зв'язку «Київстар». Відсутній мобільний зв'язок та інтернет. Також неможливо увійти у мобільний застосунок. Сайт компанії не працює.