Громадська організація з Німеччини допомагає Укрзалізниці облаштувати медичні вагони

Громадська організація з Німеччини допомагає Укрзалізниці облаштувати медичні вагони

Фото
Укрінформ
Громадська організація Ukraine to Power з Німеччини, яка допомагає українським медзакладам забезпечити безперебійне живлення в умовах постійного руйнування росіянами енергетичної інфраструктури, працює над запитом Укрзалізниці.

Про це Укрінформу розповіла співзасновниця і директорка Ukraine to Power, журналістка, громадська діячка Наталія Фібріг.

Вона поінформувала, що організація отримала запит від Укрзалізниці, список того, що їм потрібно, аби зробити 5 нових вагонів: енергетичні рішення, медична техніка, санітарна техніка, ліжка тощо. Це мають бути багатофункціональні вагони: при потребі ці ліжка дуже швидко збираються, і вагон використовується для евакуації цивільного населення.

«Ми почали розмову з Укрзалізницею про медичні вагони, яких вони наразі мають понад 60, з них 5 - це вагони інтенсивної терапії. Зараз це чи не єдина можливість перевозити наших поранених із прифронтових лікарень», - зазначила Фібріг.

Ukraine to Power уже має досвід роботи з компанією, постачала мобільні зарядні станції в усі лікарні Укрзалізниці, зокрема передала 8 зарядних станцій (4 системи звичайні і 4 мають сонячні панелі, тож їх можна використовувати постійно) в ремонтні бригади, які виїжджають на аварійні роботи і підключають повністю всю свою техніку до систем.

Читайте також: Укрзалізниця створила дочірню компанію для розв'язання проблеми дефіциту електроенергії

Вагони їздять зараз із генераторами, однак це не найкраще рішення, оскільки останні гучні, а викиди великі, що дійсно дуже важко для персоналу і передусім - для пацієнтів. До того ж генератори перегорають, адже не можуть працювати 8-10 годин, поки рухається поїзд. Втім, на той момент не було іншого виходу як швидко закупити на прохання Укрзалізниці 11 генераторів.

Тепер у планах - модернізувати енергетичне оснащення вагона акумуляторними системами, які заряджатимуться і повністю живитимуть усю медичну техніку. Також волонтери хочуть оновити систему кондиціонування, тому що через те, що використовується старий поїзд, система кондиціонування далеко не нова.

«Ми ініціюємо зараз цей дійсно прекрасний проєкт. І наше дуже велике сподівання, що його підтримають наші друзі, союзники України. Якщо вже вони не хочуть давати Taurus, то можуть допомогти рятувати життя нашим українським солдатам, допомагати нашим медикам працювати в безпечних умовах, коли вони возять наших солдатів», - каже Наталія Фібріг.

Вона уточнила, що очолювана нею ініціатива дуже сподівається на підтримку передусім від закордонних донорів, оскільки від українців гроші її команда досі не збирає. Для уряду ФРН це могло би бути «дуже добрим іміджевим проєктом, а для України - дуже потрібним».

Окрім того, Ukraine to Power хоче продовжувати місію, яку називає «Сто лікарень уздовж лінії фронту».

Читайте також: Іспанська компанія ADIF допоможе Укрзалізниці адаптувати потяги до різної ширини колії

«Ми хочемо сконцентруватися саме на лінії фронту, на лікарнях, тому що мобільні зарядні станції дають чисту синусоїду і чистий сигнал», - пояснює Фібріг. Такі зарядні станції установлюють передусім у хірургічних, у реанімаційних відділеннях, інколи - в пологових.

Волонтерська ініціатива стартувала восени 2022 року, коли Росія почала обстріли української енергетичної інфраструктури: зібралася група людей, які вирішили включитися у допомогу та почали працювати з німецьким виробником мобільних зарядних станцій. Цей виробник виробляє зарядні станції з вживаних електроавтомобілів, закуповуючи їх у Франції. Станції можуть заряджатися і працювати і в приміщеннях, і на вулиці; вони складаються за принципом конструктора LEGO: на інвертор складаються акумулятори, залежно від потреб, від 1 до 3 акумуляторів.

Читайте також: Укрзалізниця відправила вже понад 1200 вагонів з агропродукцією за пільговим тарифом

Перші системи були відправлені в Хмельницьку область 23 грудня 2022 року. Наразі в Україні створено вже декілька хабів, де в медичні, освітні й дитячі заклади завезли системи, а саме в Чернігівську область, в деокуповані громади, в Херсонську, Миколаївську, Одеську область тощо.

Як повідомляв Укрінформ, Мінвідновлення за підтримки ЄБРР започатковує два нових інвестиційних проєкти, один з яких направлений на оновлення парку електровозів АТ «Укрзалізниця».

Фото: Наталія Фібріг / Ukraine to Power

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-