Мінекономіки запускає платформу «Пульс» для збору зворотного зв’язку від бізнесу

Мінекономіки запускає платформу «Пульс» для збору зворотного зв’язку від бізнесу

Укрінформ
Мінекономіки запускає бета-версію платформи "Пульс", мета якої - створити єдиний цифровий інструмент для прозорих відносин між державою та бізнесом для підвищення якості держпослуг.

Про це повідомляє пресслужба Мінекономіки, передає Укрінформ.

Зазначається, що на етапі бета-тестування можна оцінити 22 держоргани, поступово їхня кількість збільшуватиметься.

“Завдяки цьому інструменту можна буде побачити об’єктивну вимірювальну картину якості держпослуг і ефективніше та швидше реагувати на проблеми підприємців, - зазначила перша віцепрем'єр-міністерка - міністерка економіки України Юлія Свириденко.

Вона роз'яснила механізм дії платформи. Наприклад, звернулися до податкової, ЦНАПу чи інших органів і не задоволені якістю послуг, тоді можна залишити відгук на "Пульсі". Заявку візьмуть у роботу, щоб виправити проблему, а підприємець отримає відповідь щодо свого запиту в онлайн-кабінеті. Так само можна залишити і позитивний відгук, щоб масштабувати позитивні практики. Відгук від бізнесу буде відцифровано та на його основі сформовано так званий Entrepreneur Satisfaction Score (Індекс задоволеності підприємців).

Читайте також: У Мінекономіки підбили підсумки президентської ініціативи «Зроблено в Україні»

У планах інтегрувати “Пульс” до більшості державних послуг, щоб була можливість надати миттєву оцінку більшості державних сервісів”

Як повідомлялося, “Пульс” є частиною політики “Зроблено в Україні”. Платформа розроблена Мінекономіки за консультації з фахівцями Ради бізнес-омбудсмена та реалізована за сприяння Мінцифри завдяки проєкту «Підтримка цифрової трансформації» за підтримки USAID і UK Dev.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-