Виборчу кампанію Зеленського фінансували переважно фізичні особи та партія
Про це йдеться в остаточному фінансовому звіті Зеленського про витрати на виборчу кампанію з 1 лютого до 19 квітня, оприлюдненому на сайті НАЗК.
Згідно з документом, виборчий фонд Зеленського поповнювався за внески фізичних осіб - 71,7 млн грн та від партії "Слуга Народу" - 65,9 млн грн, власні кошти кандидата склали 11,7 млн грн, а внески юридичних осіб - 7,1 млн.
Найбільші внески до фонду Зеленського зробили дві компанії, зареєстровані у Черкаській області, - ТОВ "Агроче Плюс" та ТОВ "Інтеренерготрейд", які перерахували на рахунок кандидата по 3 мільйони гривень.
Так, за період з 1 лютого до 19 квітня Зеленський у рамках виборчої кампанії витратив 109,9 млн грн на рекламу у ЗМІ. Також на виготовлення матеріалів передвиборчої агітації новообраний Президент витратив 3,2 млн грн. Крім того зазначається, що на "інші послуги пов'язані з проведення передвиборчої агітації", Зеленський витратив 24, 2 млн грн, а інші витрати на передвиборчу агітацію становили 6 млн грн.
Згідно з документом, 1,74 млн грн Зеленський перерахував НСК “Олімпійський” для проведення дебатів 19 квітня.
Як повідомлялося, Президент України Петро Порошенко виступив єдиним донором власної виборчої кампанії з 8 лютого до 19 квітня та вклав у неї майже 585 млн грн.
Як повідомлялося, Центральна виборча комісія 30 квітня встановила та оголосила офіційні результати чергових виборів Президента України, новим главою держави обрано Володимира Зеленського.
Як відомо, 21 квітня відбулося повторне голосування на чергових виборах Президента України. До другого туру пройшли Володимир Зеленський та Петро Порошенко.
За результатами другого туру, перемогу здобув Володимир Зеленський, за якого свої голоси віддали 73,22% українських виборців, або 13 млн 541 тисяча 528 громадян. Петра Порошенка підтримали 24,45 % виборців, або 4 млн 522 тисячі 450 громадян.