У франкомовних соцмережах поширюються фейки про вербовку французів на війну в Україні

У франкомовних соцмережах поширюються фейки про вербовку французів на війну в Україні

Укрінформ
За тиждень пропагандисти розігнали дві відеопідробки з “агітацією” вступу до Інтернаціонального легіону оборони України

На тлі заяв президента Франції Еммануеля Макрона про те, що у майбутньому не можна виключати відправку французьких військ в Україну, російська пропаганда поширила дві відеопідробки про нібито агітацію французів приєднуватися до Інтернаціонального легіону оборони України.

На першому відео, що розповсюджуєься у російських і проросійських англомовних ЗМІ, а також франкомовному сегменті у соцмережах Telegram та X, звертаються до представників Французького іноземного легіону. Ролик має вотермарки із символікою бригади спеціального призначення “Азов”, а автори публікацій стверджують, що відео нібито було створене піар-командою Міністерства оборони України.

Це фейк. Такого відео немає на сайтах та у соцмережах ані бригади “Азов”, ані МО України.

Фейковий ролик є компіляцією різних відео, які можна знайти в інтернеті. Для створення підробки пропагандисти використали відео трирічної давності з YouTube-каналу відомого французького військового Джеральда Мічіари, більш відомого за псевдонімом Майор Джеральд. 

Пропагандисти також використали відео різних українських та французьких військових, які можна знайти у патріотичних нарізках.

Друге відео, яке російська пропаганда поширює у франкомовному сегменті  таких соцмереж, як Telegram та X, – це ролик, зроблений у вигляді реклами у Youtube, де жінки танцюють у жовто-блакитних кольорах. У відео є субтитри французькою мовою з написом “Українські жінки хочуть твоєї допомоги. Приєднуйтесь до хоробрих!”. А у лівому нижньому куті посилання на офіційний сайт Інтернаціонального легіону оборони України. 

На офіційному сайті та у соцмережах Інтернаціонального легіону такого відео немає. Також на фейковому відео зовсім інше оформлення рекламної вставки на Youtube, ніж це є насправді. Крім того, якщо вибрати французьку версію Youtube, замість слова “реклама” відображається слово “sponsorisé”, а замість слова “пропустити” відображається “ignorer” тоді як у фальшивому ролику замість “sponsorisé” – “publicité”, а замість “ignorer” – “sauter”. 

 Судячи з офіційної сторінці у Facebook Інтернаціонального легіону оборони України, слоган “Join the Brave” або “Приєднуйся до хоробрих” справді використовується для рекрутингу новобранців. Є навіть рекламний ролик з цим слоганом, але він виглядає зовсім інакше, ніж створений пропагандистами.

 Також у висвітленні своєї діяльності Інтернаціональний легіон робить основний акцент на особистих історіях окремих бійців

Раніше російська пропаганда поширювала фейк про те, що у Польщі формують військовий корпус для участі у війні в Україні.

Андрій Оленін

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-