Роспроп вигадав фейк, що понад 80% українців дивилися «пряму лінію» з Путіним
Укрінформ
Пропагандисти підробили відео від імені інформагентства Reuters із «соціологічним дослідженням» та обкладинку журналу The Nation
Кремлівські ЗМІ, z-телеграм-канали та боти у соцмережі Х поширюють відео з логотипом британського інформаційного агентства Reuters. У ролику зазначається, що, нібито за даними Oxford Internet Institute, 83% українців дивилися «пряму лінію» з російським диктатором Володимиром Путіним, яка проходила 19 грудня.
Останнє на даний час дослідження, яке було опубліковане Oxford Internet Institute – це «Погляд назад на "рік виборів 2024" з цифрової точки зору». Матеріал вийшов 18 грудня, за день до виступу Путіна.
Зазначимо, що фейковий ролик був змонтований за допомогою відеоредактора з різних кадрів з пресконференції Путіна, яку транслювали центральні російські ЗМІ.