Кличко просить Київенерго якісно обслуговувати клієнтів
Про це повідомляє прес-служба столичної адміністрації.
"Сьогодні багато киян стоять у чергах у центрах Київенерго. Не кожна людина має можливість оплачувати комунальні послуги чи отримувати необхідну інформацію в електронному вигляді. Переважно люди похилого віку не можуть використовувати сучасні технології. Оскільки є зауваження і в наш бік, і в бік Київенерго, прошу взяти до відома і створити більш зручні умови та надавати якісний сервіс киянам. А також спілкуватися з людьми чемно і надавати та пояснювати всю необхідну інформацію", – зазначив Кличко.
Він наголосив на важливості оперативного інформування мешканців, якщо в їхньому будинку сталося пошкодження мереж або аварійна ситуація.
"Дуже важливо, якщо стався порив чи технічний збій, інформувати людей, коли будуть усунуті пошкодження", – додав він.