У Києві визначили нових перевізників на 8 маршрутів
Про це повідомили у Департаменті транспортної інфраструктури Київської міської державної адміністрації.
"Наше завдання - осучаснення парку транспортних засобів перевізників і підвищення безпеки пасажирських перевезень. Ми плануємо і вже чимало зробили для запровадження систем дистанційного контролю за роботою рухомого складу та електронних систем оплати проїзду. Крім того, ми звертатимемо увагу на забезпечення умов для пасажирів із інвалідністю - це стосуватиметься як комунального транспорту, так і рухомого складу приватних перевізників. Наша довгострокова мета - справді якісні міські перевезення», - сказав директор департаменту Сергій Симонов.
За його словами, конкурс відрізнявся новими умовами, які стосувалися, передусім, збільшення пасажиромісткості автобусів і підвищення їхньої комфортності.
Також він наголосив, що основна увага конкурсного комітету приділялась дорожньо-транспортним пригодам за участю перевізників та стану аварійності на підприємствах. Це ключові фактори, що впливали на фінальне рішення.
«На всіх об'єктах конкурсу перемогли перевізники з новим рухомим складом, який повністю відповідає основним умовам конкурсу та нормам екологічної безпеки «Євро-5» або перевізники, що взяли на себе інвестиційні зобов'язання щодо оновлення рухомого складу до норм «Євро-5» та встановлених вимог безпеки перевезення пасажирів після перемоги в конкурсі», - додав Симонов.
Таким чином, нові перевізники почнуть обслуговувати наступні маршрути:
- № 193 «Ж/м Корчувате - Дарницька площа»;
- № 227 «Діагностичний центр - Кадетський Гай»;
- № 459 «Залізничний вокзал «Дарниця» - вул. Підлипка»;
- № 501 «Вул. Милославська - ст. м. «Лісова»;
- № 507 «Залізничний вокзал «Південний» - вул. Сірка»;
- № 517 «Вул. Народного Ополчення - вул. Єфремова»;
- № 582 «Ст. м. «Оболонь» - вул. Приозерна»;
- № 250 «Ст. м. «Позняки» - вул. Олена Пчілки (новий)».
Усього на конкурс було винесено 15 маршрутів. Проте через невідповідність поданої до конкурсного комітету інформації, 7 маршрутів лишилося без перевізників. Ці маршрути будуть винесені на наступний конкурс, зазначили у департаменті і додали, що під час проведення конкурсів і надалі планують в першу чергу оцінювати перевізників за критеріями безпеки та якості надання транспортних послуг.