Кияни можуть онлайн повідомити про нечищені вулиці - КМДА

Кияни можуть онлайн повідомити про нечищені вулиці - КМДА

Укрінформ
Міські служби можуть оперативно реагувати на звернення мешканців щодо якості робіт з прибирання снігу або обробки вулиць протиожеледними засобами через Контактний центр міста Києва 15-51. 

Підприємства Київавтодору уважно слідкують за змінами погодних умов та відповідно до актуальної синоптичної ситуації вживають необхідних заходів для безпечного пересування киян і гостей столиці містом. Про це поінформували у комунальній корпорації "Київавтодор".

10 січня було проведено превентивну обробку протиожеледними матеріалами мостів, шляхопроводів, спусків, підйомів, вулиць, якими курсують маршрути громадського транспорту та інших аварійно-небезпечних ділянок вулично-дорожньої мережі столиці.

"Паралельно з обробкою протиожеледними матеріалами дорожнього покриття дорожники проводили механізоване та ручне прибирання тротуарів та зупинок громадського транспорту, які перебувають на утриманні підприємств корпорації", - йдеться у повідомленні.

Наразі в столиці чергують 383 одиниці снігоприбиральної і допоміжної техніки та бригади з ручного прибирання.

Читайте також: У Києві відремонтують чотири кінотеатри

Як повідомили в КМДА, контроль і управління комунальною технікою і персоналом комунальних підприємств здійснюється через Єдиний диспетчерський центр, який Київський міський голова Віталій Кличко відкрив у грудні 2018 року. Диспетчерський центр моніторингу роботи комунального транспорту та збору інформації забезпечує опрацювання даних GPS-трекерів, встановлених на спецавтомобілі, для моніторингу розташування, маршруту руху комунальної техніки. Центр надає можливість відображення у геосистемі місцезнаходження техніки та типу виконуваної роботи. Система дозволяє робити зріз інформації щодо роботи техніки по районах або по кожній окремій одиниці (номерний знак, швидкість, вид авто, вид виконуваних робіт тощо) та оперативно реагувати, спрямовуючи техніку туди, де це найбільш необхідно.

Крім того, міські служби оперативно реагують на звернення мешканців щодо якості робіт з прибирання снігу або обробки вулиць протиожеледними засобами через Контактний центр міста Києва 15-51. Інформація, яка надходить від мешканців, терміново передається відповідним службам в роботу.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-