У Кличка запевнили, що сучасні технології дозволяють латати дороги при морозах
Такі роботи тривають у всіх районах Києва, повідомляє прес-служба КМДА з посиланням на Київавтодор.
"Для ліквідації аварійно-небезпечної ямковості дорожники використовують «литі» і холодні асфальтобетонні суміші, а також рециклери", - йдеться в повідомленні.
Як зазначили у комунальній корпорації, сучасні технології і матеріали дають змогу виконувати ремонтні роботи при мінусових температурах повітря оперативно і якісно.
Зокрема, у 2015 році комунальна корпорація «Київавтодор» закупила сучасні компактні мобільні установки – рециклери. Їхньою головною перевагою є здатність перетворювати старий асфальт на нову асфальтобетонну суміш безпосередньо на місці ремонту дорожнього покриття. Це істотно знижує витрати, пов’язані з вивезенням старого асфальту на утилізацію, закупівлю нової партії асфальтобетонної суміші і доставкою її на місце виконання робіт.
Гарячі рециклери розраховані на ремонт невеликих площ, а використання їх надає можливість виконувати ремонт асфальтобетонного покриття при низьких температурах, оскільки суміш не охолоджується під час доставки до місця виконання робіт.
Важливою перевагою технології є і заощадження бюджетних коштів, адже тонна регенерованої асфальтобетонної суміші коштує в значно дешевше, ніж тонна нової суміші, виготовленої на асфальтобетонному заводі.
Поряд з технологією рециклінгу дорожники застосовують інші технології, зокрема, ремонт за допомогою литої асфальтобетонної суміші.
«Литий» асфальтобетон є сумішшю бітумного в’язкого, кам’яного наповнювача і мінерального порошку, нагрітих та перемішаних у гарячому стані. У порівнянні зі звичайним асфальтобетоном ця суміш містить більшу кількість в’язкого матеріалу. Транспортування литої асфальтобетонної суміші з асфальтобетонного заводу до місця виконання робіт здійснюється в автомобільних термокотлах «Мадро», які підтримують необхідну температуру.
Виконання ремонтних робіт з використанням «литого» асфальтобетону дозволяє дорожникам припинити глибинне руйнування конструкції дорожнього одягу і забезпечити задовільний стан дорожнього покриття до планового ремонту.
Комунальна корпорація звертає увагу киян на те, що ремонт асфальтобетонного покриття взимку – це ймовірніше ліквідація аварійно-небезпечної ямковості задля забезпечення проїзду автотранспорту, при цьому дотримання технології контролюється інженерами відділу контролю якості «Київавтодору».
Фото: прес-служба КМДА