Укрзалізниця й КМДА розробляють проект приміського сполучення європейського зразка
"У нас є проект і я сподіваюся, що найближчим часом спільно з керівництвом міста ми зможемо його презентувати, - проект повного якісного оновлення приміського сполучення Київського вузла як пілотного і найбільш затребуваного для цієї послуги в країні. Для цього нам потрібно співфінансування з боку місцевої влади. Проект, порівняно з бюджетами розвитку міста Києва і, зокрема, всієї області, - зовсім недорогий, становитиме всього кілька мільярдів гривень", - сказав Кравцов.
За його словами, проект передбачає повне оновлення рухомого складу по Київському вузлу, що з’єднує Київське кільце і територію міста і найближчого передмістя в напрямах Ірпеня, Білої Церкви, Фастова, Броварів, Борисполя. “Там, де вже зараз у нас існує добре розвинуте залізничне сполучення”, - зауважив керівник Укрзалізниці.
За його словами, компанія бачить для себе цей формат сполучення як ефективне завезення і вивезення пасажирів, насамперед в години пік - вранці і ввечері до Києва і в передмістя - з інтервалом 10-15 хвилин зі значним розширенням інфраструктури Києва і Київської області. “Говорячи простою мовою, ми хотіли б зробити на базі залізничного передмістя Укрзалізниці в Києві Київський S-Ban, такий, який є в Берліні, Франкфурті”, - зазначив Кравцов.
Він зауважив, що наразі у реалізації цього проекту виникає ще чимало питань, оскільки він не на один місяць, а можливо на кілька років, але проект вкрай потрібен, і Укрзалізниця його не зможе зробити без міста і області.
Кравцов нагадав, що позитивним прикладом реалізації подібних амбітних проектів є запуск залізничного сполучення з Борисполем, де відпрацьовано інтеграцію великої кількості рейсів у графік столичного вокзалу. За його словами, на даний час швидкісний експрес до аеропорту “Бориспіль” здійснив уже близько 6 тисяч рейсів.