Омелян розповів, що робитимуть з "шанхаєм" на київському вокзалі
“Цього року ми просто зробимо косметичні речі й покращимо логістичну наповненість цього вокзалу, щоб людям було зручно інтуїтивно користуватися тими послугами, які є наявні зараз. В цьому році, максимум наступного року ми хочемо завершити всі проектні роботи й приступити до великої або концесії, або за рахунок власних ресурсів перебудови приміської привокзальної площі й вокзалу самого”, - сказав Омелян.
За його словами, “по самому вокзалу ми вже мали кілька засідань робочої групи; наразі ми розробляємо концепцію єдиного громадського простору”.
“Це означає, що всі транспортні послуги, починаючи від залізниці, метро, електричок, автобуси мають бути під одним дахом, а навколо має бути приємна територія з розвагами, відпочинком, деревами, чого зараз і близько немає, і це все нагадує Шанхай”, - додав міністр.
Омелян повідомив, що наразі “ми домовилися, що буде розроблено передпроектний варіант; ми повинні узгодити так само це з приватним бізнесом, який присутній на території вокзалу і на території навколо нього, і ми вважаємо, що це може бути взірцевим елементом нашого підходу до приватного і державного партнерства”.
“Зараз ми розпочали концесію портів Ольвія, і Херсон, наступним цілком може бути й Київський центральний вокзал, для того, щоб ми залучили серйозні гроші від світового міжнародного оператора, але містяни отримали нову якість: що це не просто вони йдуть на вокзал, а вони дійсно проводять приємно час і від'їжджають туди, куди їм треба їхати”, - наголосив Омелян.