У столичному метро пояснили, звідки черги

У столичному метро пояснили, звідки черги

Укрінформ
У Київському метрополітені наголошують, що черги у столичній підземці можуть виникати з різних причин, зокрема у зв'язку з переходом міста на єдиний електронний квиток.

Про це у коментарі Укрінформу повідомила речниця столичного метрополітену Наталка Макогон.

“Черги можуть бути з різних причин, як і в магазині — години пік; нерівномірний підвіз пасажирів наземним транспортом; перехід на е-квиток (відмова від жетона); кінець/початок місяця - купівля проїзних квитків; відкриття станції після анонімного дзвінка про мінування; масові заходи; ремонтні роботи (Святошин, Арсенальна) і тд. У нас великий пасажиропотік і короткотривалі черги в рамках робочого режиму”, - повідомили у метрополітені.

У метрополітені нагадали, що місто ухвалило рішення про перехід громадського транспорту на е-квиток і проводиться вся необхідна робота.

Розпорядження столичної влади передбачено, що жетона в підземці не буде з 30 жовтня.

“Просимо всіх пасажирів обрати альтернативний спосіб оплати”, - наголосили у підземці.

Крім цього, у метрополітені повідомили, що питання збільшення кількості турнікетів для оплати банківською карткою визначатимуться КП ГІОЦ («Головний інформаційно-обчислювальний центр).

“Зараз місто переходить на е-квиток, оператором якого визначено КП ГІОЦ. Вони будуть далі визначати”, - повідомили у пресслужбі.

Читайте також: У столичній підземці тривають капітальні ремонти ескалаторів

Як повідомляв Укрінформ, електронний квиток запрацює на всіх видах муніципального транспорту столиці з 1 листопада цього року.

У Київському метрополітені жетонами можна буде користуватися до 31 жовтня. Далі — тільки електронні засоби оплати (Закон України про електронний квиток та розпорядження КМДА щодо впровадження автоматичної системи оплати проїзду).

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-