У столичному метро пояснили, звідки черги
Про це у коментарі Укрінформу повідомила речниця столичного метрополітену Наталка Макогон.
“Черги можуть бути з різних причин, як і в магазині — години пік; нерівномірний підвіз пасажирів наземним транспортом; перехід на е-квиток (відмова від жетона); кінець/початок місяця - купівля проїзних квитків; відкриття станції після анонімного дзвінка про мінування; масові заходи; ремонтні роботи (Святошин, Арсенальна) і тд. У нас великий пасажиропотік і короткотривалі черги в рамках робочого режиму”, - повідомили у метрополітені.
У метрополітені нагадали, що місто ухвалило рішення про перехід громадського транспорту на е-квиток і проводиться вся необхідна робота.
Розпорядження столичної влади передбачено, що жетона в підземці не буде з 30 жовтня.
“Просимо всіх пасажирів обрати альтернативний спосіб оплати”, - наголосили у підземці.
Крім цього, у метрополітені повідомили, що питання збільшення кількості турнікетів для оплати банківською карткою визначатимуться КП ГІОЦ («Головний інформаційно-обчислювальний центр).
“Зараз місто переходить на е-квиток, оператором якого визначено КП ГІОЦ. Вони будуть далі визначати”, - повідомили у пресслужбі.
Як повідомляв Укрінформ, електронний квиток запрацює на всіх видах муніципального транспорту столиці з 1 листопада цього року.
У Київському метрополітені жетонами можна буде користуватися до 31 жовтня. Далі — тільки електронні засоби оплати (Закон України про електронний квиток та розпорядження КМДА щодо впровадження автоматичної системи оплати проїзду).