Кличко пояснив, чому прохання маршрутників зупинити роботу – маніпуляція
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба КМДА.
«Це виглядає так – мовляв, забороніть, будь ласка, нам працювати, бо ми маємо збитки. Так сьогодні, наприклад, весь комунальний транспорт в місті Києві – дотаційний. Він – не прибутковий. Приватні ж маршрутки – це транспорт приватних перевізників. Вони повинні вирішувати на свій власний розсуд чи працювати їм. А вимагати заборони маршрутних перевезень – це маніпуляція», – сказав Кличко.
Відповідаючи на запитання, що робитиме місто, якщо все ж таки приватні перевізники припинять роботу, Кличко наголосив, що звертався і продовжує звертатися до киян, аби вони, в умовах суворих обмежень, користувалися громадським транспортом тільки за крайньої потреби.
Він додав, що наразі увесь комунальний громадський транспорт столиці працює на маршрутах.
«Але, якщо ситуація буде погіршуватись і дійде до критичної межі, я не виключаю, що ми будемо змушені обмежити і рух транспорту», – сказав Кличко.
Як повідомляв Укрінформ, Асоціація перевізників Києва та Київської області розглядає можливістьзупинити роботу маршрутних таксі до 9 квітня через нерентабельність цих перевозок в умовах жорстких карантинних заходів та постійні конфлікти з пасажирами. Перевізники будуть просити київську міську владу взагалі зупинити роботу автобусних маршрутів у режимі маршрутного таксі.
У зв’язку із погіршенням ситуації із захворюваністю на коронавірус у столиці комісія із надзвичайних ситуацій міста Києва 18 березня ухвалила рішення про запровадження суворих карантинних обмежень з 20 березня до 9 квітня. Проте вирішили, що громадський транспорт у столиці під час посиленого карантину має працювати, але з урахуванням карантинних правил та обмежень. Зокрема, дозволено перевезення пасажирів в кількості більшій ніж 50% місць для сидіння, що передбачена технічною характеристикою транспортного засобу і визначена в реєстраційних документах на такий транспортний засіб.