Після переходу на е-квиток у Києві збільшились скарги на контролерів
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба КМДА.
«Насамперед кількість скарг пропорційно збільшилась через кількість користувачів. Кількість валідацій е-квитками за «безпаперовий» період 2021 року, у порівнянні з минулим, виросла на понад 250%», – заявив директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко.
За його словами, у 2020-му з 14 липня до вересня 2020 року було валідовано 24 млн е-квитків, тоді як за аналогічний період цього року – 65 млн.
Зазначається, що значну роль у користуванні відіграє людський фактор: інколи пасажир, коли підносить носій електронного квитка до валідатора, не звертає уваги на повідомлення, що на ньому відображаються. Тобто валідатор може не прийняти електронний квиток, а пасажир не бачить чи ігнорує це.
«Окрім того, лишаються й «зайці», які намагаються проїхати безкоштовно. Коли контролери заходять у салон, вони блокують усі валідатори, а не дуже добросовісні пасажири не можуть/не хочуть сплатити і стверджують, що система не працює», – підкреслив Олег Половинко.
Зокрема у системі відображається точний час використання квитка, що робить неможливим маніпуляції із ним.
Також КП «Київпастранс» уже впроваджує нові інструкції для контролерів. Наприклад, якщо пасажир дійсно хотів провалідувати квиток, але через певні технічні причини йому це не вдалось. У такому разі контролер матиме змогу зателефонувати на лінію техпідтримки та дізнатись, чи дійсно пасажир намагався провалідувати квиток.
«Зворотний зв'язок – основний канал трансформації», – зазначив Половинко, оскільки, на його думку, саме зворотний зв'язок допомагає налаштовувати та розвивати системи.
Як повідомлялося, громадський транспорт Києва з 14 липня працює без кондукторів, а паперові квитки для проїзду в громадському транспорті остаточно виходять з обігу.
У серпні е-квитком оплатили проїзд 8 млн разів у метро та 4 млн у наземному транспорті столиці.
Фото: kyivcity.gov.ua