Moneyveo відзначила студентів Могилянки стипендіями на 100 000 гривень
Про це Укрінформу повідомили в пресслужбі фінтех-компанії.
Moneyveo вже третій рік організовує курси для слухачів Могилянки. Експерти компанії самостійно розробляють навчальні матеріали на основі власного досвіду та міжнародних стандартів. Найкращі онлайн-проєкти відзначають грошовими призами на суму 100 000 грн.
Цього року студенти пройшли курс лекцій «Пошукова оптимізація вебзастосунків» та по його закінченні готували проєктні роботи. Курс тривав 4 місяці – з вересня по грудень 2021 року. Впродовж навчання лектори знайомили слухачів з принципами пошукової оптимізації сайтів та алгоритмами роботи пошукових систем, видами інтернет-реклами.
Учасники мали змогу на практиці оцінити та перевірити бізнес-інструменти для просування вебресурсів: Google Analytics, Google Ads, створювати релевантний контент, UX-дизайн тощо. Здобуті навички молоді люди реалізували у власних проєктах, які згодом презентували експертам.
“Курс «Пошукова оптимізація вебзастосунків» – це не лише про інтернет-маркетинг. Це, перш за все, про лідерство та управління командами. Дякуємо співробітникам Манівео – без вашої допомоги цього б курсу не було, – розповів викладач НаУКМА Максим Корнійчук. – Великий пул експертів компанії створював програму і готував навчальні матеріали. Завдяки нашій співпраці студенти отримали можливість працювати із платними інструментами і перевірити їх у реальних бізнес-умовах”.
До фіналу потрапили проєкти з найвищими показниками пошукової оптимізації і рекламних кампаній: 1-е місце – «Халявний Київ» (сайт, який розвіює міфи про недешевий Київ), 2-е місце – Ukraine Inspiration (сайт про найкращі місця України) і 3-е місце – ASTRY (ресурс про астрологічні передбачення).
За кращі роботи студенти отримали від Moneyveo стипендії на 50 000 грн, 30 000 грн і 20 000 грн.
Операційний директор Moneyveo Сергій Сінченко подякував випускникам курсу за креатив та нестандартний підхід у реалізації завдань. «Від усієї нашої команди хочу привітати вас із завершенням курсу, а авторів найкращих робіт – із перемогою! Вірю, що це навчання було корисним для вас, бо вищу освіту треба наближати до сучасних умов, в яких вам доведеться працювати. Освітні курси від Moneyveo не лише допомагають слухачам отримати додаткову спеціалізацію, але й навчають застосовувати технічні інструменти у бізнес-середовищі», – сказав Сергій.
У рамках курсу студенти, крім багажу знань, накопичили вагомий досвід командної співпраці, пройшли всі етапи запуску власних проєктів – від створення сайту, наповнення його контентом до промо.
“Хочемо подякувати компанії Moneyveo і викладачам за неабиякий корисний та цікавий курс з інтернет-маркетингу! – звернулася учасниця проєкту-переможця «Халявний Київ» Кудякова Анна. – Це прекрасно, що є такі практичні програми для молоді, які допомагають проявити потенціал, мотивують і надихають”.
А учасниця команди Ukraine Inspiration поділилася своїм враженнями від курсу. “За час навчання ми мали нагоду спробувати себе у різних напрямах маркетингу: створювати рекламні кампанії, розробляти дизайн, писати оптимізовані тексти… Мені здається, я стала універсальним спеціалістом, який розуміє всі нюанси створення вебпроєктів. Дякуємо всім!”.
Підтримка обдарованої молоді – один з ключових пунктів в освітньому напрямі КСВ-програми Moneyveo. Компанія й надалі планує співпрацювати з «Києво-Могилянською академією», створюючи плацдарм для втілення студентами перших бізнес-ідей.
Як повідомлялося, Манівео реалізувала ряд інших соціально-освітніх ініціатив: у партнерстві з Київською школою економіки розробила програми з підприємницької діяльності для ветеранів АТО/ООС. Спільно з Міністерством цифрової трансформації створила та відзняла освітній серіал «Кіберняні», цикл навчальних відео для підприємців «Переведення бізнес-процесів в онлайн» тощо.
Фото з відкритих джерел та Moneyveo