У столичному метро презентували інформаційну кампанію до Дня ЗСУ
Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
«Із серпня у нас почалась інформаційна компанія, яку ми робили спільно з Нікітою Тітовим – це флешмоб під назвою #ПозивнийУкраїна, присвячений людям цивільних професій, які не обирали війну свідомо, а пішли захищати Україну, тому що росія почала повномасштабне вторгнення», - сказала керівниця комунікаційного відділу Українського ветеранського фонду Аліна Карбан.
Гасло цьогорічної кампанії звучить так: «Ким би ви не були у цивільному житті, ми поруч, аби підтримати».
У столичному метро презентували інформаційну кампанію до Дня ЗСУ / Фото: Руслан Канюка. Укрінформ
Для кампанії художник Нікіта Тітов створив близько 20 ілюстрацій, на яких зображені люди від творчих до технічних професій: вчителі, айтішники, слюсарі, які ще вчора займалися улюбленою справою, а 24 лютого пішли захищати свою країну.
Крім того, у співпраці з Київською Малою академією наук УВФ створили борди з дитячими малюнками, де юні українці демонструють свою підтримку військовим.
За словами Карбан, у метро було зручно розмістити малюнки, зайняти всю локацію. Тому під час поїздки на ескалаторі люди зможуть ознайомитися з ними.
Карбан підкреслила, що після перемоги Україна стане країною ветеранів. Вона зазначила, що Український ветеранський фонд вже зараз сприяє тому, щоб у людей формувалося уявлення про ветеранів - що це молоді, гарні, розумні люди, і з’являлась повага і шана до цих людей.
Як повідомлялося, у Міністерстві у справах ветеранів планують створити групову реабілітацію українських захисників.