У столичному метро не працював QR-код, згенерований у застосунку «Київ Цифровий»

У столичному метро не працював QR-код, згенерований у застосунку «Київ Цифровий»

Оновлено
Укрінформ
На станціях Київського метрополітену з технічних причин тимчасово не працював QR-код, згенерований у застосунку «Київ Цифровий».

Як передає Укрінформ, про це в Телеграмі повідомила Київська міська державна адміністрація.

Фахівці оператора автоматизованої системи оплати проїзду ГІОЦ намагалися якнайшвидше вирішити питання.

Про відновлення роботи QR-кодів обіцяли повідомити додатково.

Усі інші засоби оплати проїзду працювали у звичайному режимі.

Читайте також: У Києві в метро тимчасово не працювали щойно поповнені транспортні картки

Сплатити за проїзд можна було: транспортною карткою, паперовим qr-квитком, безконтактною банківською карткою, мобільним додатком ApplePay та Google Pay.

Згодом у КМДА повілдомили, що QR-коди, згенеровані у застосунку «Київ Цифровий», знову працюють у метро. Фахівці усунули несправність.

Як повідомляв Укрінформ, у міський застосунок «Київ Цифровий» додана можливість перетворювати поїздки з транспортної карти на QR-квитки.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-