У КМДА заявили про стратегічне значення мостів Метро і Патона для столиці
На цьому наголосив Департамент транспортної інфраструктури КМДА у Фейсбуці, коментуючи заяви, що лунають з цього приводу, передає Укрінформ.
«Наголошуємо, що мости – це об’єкти критичної інфраструктури і мають стратегічне значення для столиці, тому їхній належний технічний стан завжди був і лишається у пріоритеті для міста. Особливо в період воєнного стану», - заявили у департаменті.
За його інформацією, у 5-му технічному стані перебувають 2 позакласні мости у столиці. Міст Патона два роки тому, за наполяганням центральної влади, місто передало для ремонту у проєкт «Велике будівництво». «Однак влада міста не залишає цей об’єкт поза увагою та регулярно обстежує, здійснює критично важливі ремонтні роботи, щоб підтримувати його в робочому стані», - зауважили у департаменті.
В аварійному стані, за його даними, перебуває і міст Метро. «Його конструкція за радянських часів була експериментальною, – таких мостів було всього кілька в СРСР. І на сьогодні залишився тільки в Києві. Інші такі мости розібрали», – зазначили у департаменті.
За оцінками європейських фахівців, перебудувати міст Метро коштує щонайменше 500 млн євро. До повномасштабної війни розроблявся проєкт і обговорювалося фінансування об'єкта із залученням експертів ЄБРР. Нині він поставлений на паузу, але місто розробляє проєкт першочергових протиаварійних робіт та планує розпочати оновлення мосту Метро наступного року. Частину цього мостового переходу – міст через Русанівську протоку – капітально оновили в 2020 році.
«Місто робить усе можливе, щоб розвантажити й розпочати ремонт мосту Метро. Так, до кінця року планується запустити автомобільне сполучення між лівим і правим берегом Подільсько-Воскресенським мостовим переходом», – зазначають фахівці.
Повідомляється, що сьогодні місто ремонтує Північний міст та замінює деформаційні шви на Південному мосту.
Водночас залишаються й інші «історичні недобудови» у столиці, як, наприклад, Дарницький міст, де й досі повністю не завершено лівобережну розв’язку.
Загалом за останні п’ять років у Києві поточними ремонтами оновлено 46 штучних споруд, у межах капітальних робіт – 28. На цей рік заплановані й тривають капітальні ремонти на 5 об’єктах мостового господарства у Києві і на 6 – поточні ремонти.
Як повідомлялося, у ЗМІ та соціальних мережах з'являлася інформація про те, що мости Метро та Патона офіційно визнані аварійними. Зазначалося, що на спорудах розвинулася корозія, з'явилися значні тріщини.
Фото: Вікіпедія