
На Подільсько-Воскресенському мосту відкрили рух спецтранспорту та автобусів
Як передає Укрінформ, про це міський голова Києва Віталій Кличко написав у Телеграмі.
“На першому етапі, тут працюватиме автобусний маршрут №111 за напрямком “Станція метро “Площа Українських Героїв” – станція метро “Лівобережна”, - повідомив Кличко.

Він нагадав, що Подільсько-Воскресенський мостовий перехід – це найбільший з обʼєктів транспортної інфраструктури Києва та України. Протяжність мостового переходу - понад 10 км.
"Ще кілька років тому першим етапом запуску обʼєкта ми планували і обіцяли забезпечення руху пасажирського автотранспорту. І сьогодні, нарешті, це відбулося”, - зазначив він.

За його словами, будівництво цього мостового переходу продовжується, адже це - важливий об’єкт для життєдіяльності міста, а також для його обороноздатності.
Він поінформував, що наступним етапом Департамент транспортної інфраструктури виконає комплекс робіт для забезпечення проїзду на вулиці Оноре де Бальзака (ці роботи вже тривають). А також здійснить ремонт вулиці Центральна Садова включно з облаштуванням мережі водовідведення.

І проїзд на Бальзака, і ремонт Центральної Садової планується завершити наступного року.
Кличко заявив, що “запуск руху автотранспорту – це перший крок до наступного суперважливого для жителів міста етапу – метро на Троєщину. І частина його станцій вже існують. Вони знаходяться на нижньому ярусі аркового мосту. А далі метро має піти під землю. І роботи з облаштування тунелів теж активізуємо”.

“Нас суттєво уповільнили спочатку пандемія, а потім широкомасштабна війна”, - зауважив мер Києва.
Кличко поінформував, що “сьогодні відбуваються підготовчі роботи для подальших будівельних робіт із влаштування тунелю під залізничними коліями. А також продовжується зведення насипу земляного полотна на ділянці Русанівських садів з будівництвом гілок метрополітену”.
Також триває монтаж та укрупнення металоконструкцій прогонових будов від Центральної Садової в бік залізниці. Споруджують підпірні стіни та влаштовують мережу зовнішнього освітлення.

“Отже – автопроїзд ми забезпечили. В кінці наступного року він буде можливим вже і на вулицю Бальзака. А фінальним етапом, найочікуванішим, стане запуск метро на Троєщину”, - наголосив Кличко.
Як повідомлялося, автомобільне сполучення між лівим і правим берегами Дніпра по Подільсько-Воскресенському мосту планували запустити наприкінці 2021 року. Причинами затримки завершення спорудження Подільського мостового переходу будівельники називали пандемію коронавірусу, коригування проєкту лівобережної частини мостового переходу, а також спротив жителів Русанівських садів.