Поворозник про ремонт метро: Підтоплення тунелю - це лише частина проблеми

Поворозник про ремонт метро: Підтоплення тунелю - це лише частина проблеми

Укрінформ
Ремонт тунелю між станціями «Теремки» і «Деміївська» необхідних, роботи передбачають розриття великої ділянки на глибину 8-10 метрів, яка зараз пропускає воду.

Про це в ефірі телеканалу “Київ” повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник, передає Укрінформ.

“Це вимушена для нас ситуація. Там потрібно буде розрити один з тунелів (там два тунелі) і частину цього тунелю замінити. Ця ділянка якраз над річкою Либідь. Треба буде розрити велику ділянку на 8-10 метрів завглибшки, яка наразі пропускає воду”, - сказав Поворозник.

Він зауважив, що підтоплення тунелю – це лише частина проблеми. "Вода тисне на стінки тунелю, він деформується, тріскається, просочується вода - і ще більше руйнується. Коли йде потяг, то виникає вібрація, яка тільки допомагає такому руйнуванню. Також там є глина, яка не пропускає вниз воду. Багато факторів, які призвели до такої ситуації”, - підкреслив перший заступник голови КМДА.

Поворозник зазначив, що тунель будувався у 2008-2010 роках, і вже під час спорудження були проблеми: будівництво відбувалось у складних умовах, майже у ручному режимі, і це зараз дається взнаки.

Читайте також: У Києві продовжили ремонт на Кільцевій дорозі – рух обмежений до кінця грудня

Водночас говорити про вартість ремонтних робіт зарано, оскільки ще триває експертне обстеження, додав посадовець.

Як повідомляв Укрінформ, у Києві рух поїздів метро на ділянці між станціями "Теремки" і "Деміївська" зупинено з міркувань безпеки та з урахуванням технічного стану тунелів.

З 8 грудня від станції “Теремки” до станції “Либідська” організовано рух наземного транспорту, що дублюватиме маршрути закритих станцій метро.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-