У метро Києва встановили інформаційні стійки для комунікації пасажирів із довідковим центром
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Київська міська державна адміністрація.
“Відтепер інформаційні стійки, що розташовані на платформах станцій метрополітену, працюють для оперативної комунікації пасажирів із довідковим центром метро”, - йдеться у повідомленні.
Для того, щоб отримати інформацію про роботу підземки, необхідно натиснути кнопку для виклику та дочекатися відповіді працівника центру.
Пасажири можуть проконсультуватися, зокрема з питань режиму роботи станцій, оплати проїзду, про укриття на станціях під час повітряної тривоги, супровід маломобільних пасажирів, перевезення багажу, пільговий проїзд, повідомлення про виявлення забутих або залишених речей, звернення про виклик швидкої допомоги для пасажира, виклик працівника станції або поліції при позаштатній ситуації тощо.
Крім того, на інформаційних стійках відображаються: схема ліній метрополітену, нумерація виходів зі станції, вигляд станції зовні, карта вулиць та інформація про курсуючий наземний транспорт.
Інформаційні стійки розміщені на платформах усіх станцій метрополітену, окрім станцій “Гідропарк”, “Лівобережна”, “Чернігівська” і “Лісова”. А на станціях “Дніпро” та “Дарниця” вони розташовані у вестибюлях.
Як повідомляв Укрінформ, на станції метро "Шулявська" у Києві 19 березня фахівці розпочали капітальний ремонт ескалатора.