Кравчук: Медійну реформу доповнять ще двома нормами — про діяльність під час виборів та рекламу

Кравчук: Медійну реформу доповнять ще двома нормами — про діяльність під час виборів та рекламу

Укрінформ
Медійна реформа в Україні потребує ще ухвалення норм про рівний доступ політиків до медіа під час виборів та змін до закону про рекламу.

Про це заявила заступниця голови парламентського Комітету з питань гуманітарної та інформаційної політики Євгенія Кравчук, передає Укрінформ з посиланням на сайт Верховної Ради.

За її словами, ці дві важливі норми дозволять остаточно завершити медійну реформу.

«Ми готуємо окремий законопроєкт до реєстрації, я думаю, що в найближчі дні це буде зроблено. Він стосується рівного доступу політиків до медіа під час виборів. Ці правила також не оновлювалися з 2009 року. А ось повноваження карати медіа у Нацради будуть, бо Європа каже, що потрібен незалежний сильний регулятор, який не розводить руками й скаржиться, що «тупо нема повноважень», а може втрутитися в цей процес і накласти штрафи», - заявила депутатка.

Вона зауважила, що на час виборів в Україні політичні партії звикли або «в сіру» домовлятися з медіа про підтримку, або якось тиснути на них, або домовлятися із власниками медіа, але в такому випадку жодна редакційна політика не може вважатися незалежною.

Кравчук також додала, що ще одне важливе доповнення закону про медіа, яке треба проголосувати, – це зміни до закону про рекламу.

«Це також частина відповідної директиви ЄС і стосується вона того, що українці споживають деколи під виглядом немаркованої реклами, так званого «продакт плейсменту». Пропонуються й інші сучасні норми, що, власне, і буде фінальним додатком до закону про медіа», - заявила вона.

Депутатка висловила переконання, що після ухвалення всіх цих норм Україна отримає зелене світло з медійної реформи від Євросоюзу.

Читайте також: Жодне медіа не буде позбавлено ліцензії без рішення суду - Потураєв

Як повідомляв Укрінформ, 13 грудня Верховна Рада ухвалила Закон "Про медіа". Він визначає правові засади діяльності в Україні суб’єктів у сфері медіа, а також засади державного управління, регулювання та нагляду у цій сфері. Органом державного регулювання діяльності медіа, а також органом нагляду у цій сфері є Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення.

Голова парламентського Комітету з питань гуманітарної та інформаційної політики Микита Потураєв заявив, що закон «Про медіа» може бути змінений, якщо під час його застосування виявляться певні недоліки.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-