Презентація Дорожньої карти розвитку туристичної дестинації Приазов’я на 2021-2030 роки

Презентація Дорожньої карти розвитку туристичної дестинації Приазов’я на 2021-2030 роки

Укрінформ
3 червня, 11:00 - пресконференція з нагоди презентації Дорожньої карти розвитку туристичної дестинації Приазов’я на 2021-2030 роки 

Організатор: Проєкт «Економічна підтримка Східної України» (USAID ERA).

Учасники: Олександр Лієв - консультант Проєкту USAID "Економічна підтримка Східної України", експерт з розвитку туристичних дестинацій, кандидат наук держуправління, Голова Асоціації Індустрії Гостинності України; Анна Романова - консультантка Проєкту USAID "Економічна підтримка Східної України", доктор економічних наук, експертка розвитку туристичної індустрії та конкурентоспроможності територій, виконавча директорка Асоціації Індустрії Гостинності України; Тетяна Тимошенко - консультантка Проєкту USAID "Економічна підтримка Східної України", кандидат наук держуправління, Голова Ради Всеукраїнської федерації роботодавців у сфері туризму, експерт з питань розвитку громад і територій; Андрій Тичина - консультант Проєкту USAID "Економічна підтримка Східної України", журналіст, редактор туристичних програм Українського Радіо, головний редактор Національного Туристичного порталу Zruchno.Travel, експерт з туристичних продуктів; Віолетта Янішевська - консультантка Проєкту USAID "Економічна підтримка Східної України", лікарка, МВА, експертка з медичного та оздоровчого туризму, Президент Всесвітньої Асоціації Медичного Туризму – Global Healthcare Travel Council (GHTC), президент Української Асоціації Медичного Туризму; Дмитро Буланов - експерт з туристичного брендування та айдентики, директор Bulanov Buro.

Модератор: Олександр Файнін - керівник сектору туризму Проєкту USAID "Економічна підтримка Східної України", експерт з кластерного розвитку туризму, міжнародний радник Європейського Банку Реконструкції та Розвитку, експерт Єврокомісії.

Коротко. На замовлення Проєкту USAID над Дорожньою картою працювала потужна команда найкращих експертів з туризму, практики і науковці, громадські діячі та підприємці, митці та курортологи. В Дорожній карті були враховані професійні оцінки та рекомендації, визначення, бачення, пріоритети стейкхолдерів Приазов’я. Також були проведені експертні фокус-групи, консультації, обговорення, в яких активну участь брали представники індустрії гостинності Приазов’я, органів місцевого самоврядування, громадські діячі та експерти.

Проєкт USAID підтримує розвиток туризму в Приазов’ї шляхом реалізації широкомасштабної чотиристоронньої програми, яка сфокусована на:

- сприянні розвитку туристичних продуктів;

- створенні сприятливих умов маркетингу туристичних продуктів у регіоні Приазов’я;

підвищенні досконалості туристичних продуктів;

заохоченні партнерства в галузі туризму.

Ключовими локаціями для розвитку нових туристичних продуктів регіону стануть: Маріуполь та його околиці, Бердянськ, Кирилівка, Мелітополь, Генічеськ, Арабатська стрілка і національні природні парки, які розташовані на узбережжі Азовського моря.

Довідково. Проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України» розрахований на шість років. Після конфлікту на Cході України, Проєкт USAID надає можливість місцевим жителям покращувати рівень життя та розвивати бізнес у перспективних галузях економіки, а також виходити на нові ринки в Україні, Європейському Союзі (ЄС) та за їх межами. Проєкт робить особливий наголос на роботі з внутрішньо переміщеними особами (ВПО), жінками, молоддю, ромами, та іншими малопредставленими групами, щоб забезпечити їх участь в економічному успіхові регіону. За більш детальною інформацією просимо звертатися на: info_era@dai.com або відвідати сторінку Проєкту у Facebook: https://www.facebook.com/ERAUkraine

Акредитація представників ЗМІ: anna@ukrinform.com

У зв'язку з карантинними обмеженнями кількість місць обмежена. 

Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: 

https://www.youtube.com/user/UkrinformTV

Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора - Укрінформ - показати його назву на екрані та вимовити її вголос.

При вході в Укрінформ обов'язкове вимірювання температури тіла безконтактним термометром і прохід через дезінфікуючу рамку. Вхід в залу тільки у масках та рукавичках. Дотримання дистанції 1,5 м.

Підсумкові матеріали: 

У Києві представили Дорожню карту розвитку туристичної дестинації Приазов’я

Проєкт USAID «Економічна підтримка Східної України» представив Дорожню карту розвитку туристичної дестинації Приазов’я на 2021-2030 роки, стратегічна мета якої зробити туризм провідним сектором економіки регіону, що забезпечує якісну зайнятість населення.

Дорожню карту представили її розробники на пресконференції в Укрінформі.

До найбільших проблем туристичної сфери Приазов’я експерти включили: імідж небезпечного регіону країни, застарілу та недостатньо розвинену транспортну інфраструктуру, безсистемну забудову курортних територій, відсутність маркетингової стратегії дестинації та кооперації місцевого туристичного бізнесу, застарілу базу для санаторно-курортного відпочинку.

«Подолання занепаду традиційних галузей на сході України та у Приазов’ї, диверсифікація економіки є одними з пріоритетних напрямків роботи Проєкту USAID, саме тому ми підтримуємо розвиток туризму Приазов’я. Ми віримо, що в регіоні є можливості для побудови та успішної реалізації стратегії розвитку туризму, і сподіваємось, що Дорожня карта стане вектором розвитку для всіх стейкхолдерів індустрії гостинності Приазов’я. Адже над розробкою цього документа, ініційованого Проєктом USAID, працювала потужна команда найкращих експертів з туризму, практики та науковці, громадські діячі та підприємці, митці та курортологи», - зазначив керівник сектору туризму Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України», експерт з кластерного розвитку туризму, міжнародний радник Європейського банку реконструкції та розвитку, експерт Єврокомісії Олександр Файнін.

Дорожня карта розвитку туристичної дестинації Приазов’я базується на системі кластерного управління туристичною макродестинацією, а також передбачає смартспеціалізацію регіонів, визначаючи напрямки та пріоритети розвитку територій на базі доступних активів та ресурсів. Такий підхід, на думку розробників, допоможе припинити існуючу деструктивну конкуренцію між регіонами Приазов’я, а також зробити вибір напрямків для інвестування.

Згідно з документом, за спеціалізацією регіони Приазов’я пропонується розподілити на шість категорій, яким відповідають певні туристичні продукти, тривалість відпочинку та вимоги до ключових локацій.

Наприклад, Бердянську та курортним територіям Генічеського району, які мають відповідні природно-лікувальні ресурси, рекомендується сфокусуватись на санаторно-курортних продуктах, оздоровчих турах, реабілітаційних програмах з тривалістю відпочинку від п’яти діб. Водночас Маріуполь як туристичне місто зможе запропонувати цілорічні тури вихідного дня та конференц-сервіс на 2-3 дні, Арабатська Стрілка стане чудовою локацією для проведення музичних фестивалів, спортивних подій, екстремальних шоу.

«Як керівник групи авторів Дорожньої карти та як фахівець, щиро вірю в туристичну перспективу Приазов’я. Цей український регіон має високу концентрацію рекреаційних ресурсів, яку сміливо можна порівнювати з Кримським півостровом, Карпатами або регіонами Чорномор’я. Сьогодні потужний потенціал Приазов’я не реалізований і навіть не оцінений повною мірою. Тому саме місцеві громади мають брати на себе ініціативу й активно діяти, аби стати конкурентною й успішною туристичною дестинацією. Адже розвиток туризму в регіоні можливий виключно за умови відповідного бажання жителів. І ми бачимо на сьогодні таке бажання в усіх громадах Приазов’я», - наголосив консультант Проєкту USAID «Економічна підтримка Східної України», експерт з розвитку туристичних дестинацій, голова Асоціації індустрії гостинності України Олександр Лієв.

Дорожню карту пропонується імплементувати у кілька етапів протягом 2021-2030 років, що дозволить збільшити загальний туристичний потік до 5 млн туристів на рік, водночас cередній термін їх перебування у Приазов’ї становитиме 12 діб, а сам курорт працюватиме 9 місяців на рік, 6 з яких активні. Це сприятиме зростанню виручки підприємств індустрії гостинності та місцевих бюджетів громад Приазов’я, збільшенню кількості готелів, що пройшли категоризацію відповідно до Національних стандартів України, а туристичний бренд Приазов’я буде впізнаваним та відповідатиме запитам і вимогам туристів за всіма показниками, включаючи продукти та товари місцевого виробництва.

Відео:

Замовити фото натисніть тут - Фотобанк

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-