Проблемна ситуація, яка виникла з експортом українського збіжжя - причини кризи та шляхи вирішення
Організатори: Медіа Центр Україна — Укрінформ.
Спікер: Андрій Клименко - керівник Моніторингової групи Інституту Чорноморських стратегічних досліджень, головний редактор BlackSeaNews (онлайн).
Формат заходу – офлайн (Зала 1) + онлайн-включення.
Журналісти зможуть поставити питання офлайн (Зала 1) та в чаті трансляції на YouTube.
Прохання до журналістів прибувати за пів години до заходу.
Акредитація представників ЗМІ здійснюватиметься перед заходом в агентстві.
Захід транслюватиметься на YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/c/UkrinformTV
Адреса Укрінформу: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 8/16
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
Підсумкові матеріали:
У Мармуровому та Чорному морях затримуються 130-140 суден з українською агропродукцією - експерт
Станом на 24 жовтня у Мармуровому та Чорному морях затримуються 130-140 суден з українською агропродукцією, які очікують на інспекцію від спільного координаційного центру.
Про це сказав керівник моніторингової групи Інституту чорноморських стратегічних досліджень, головний редактор BlackSeaNews Андрій Клименко під час пресконференції у Медіа Центрі Україна — Укрінформ.
"За нашими оцінками, станом на зараз у Мармуровому морі у режимі очікування більше ста суден. У Чорному морі перед входом до протоки Босфор очікують ще 30-40 суден", - сказав він.
Клименко зазначив, що ці судна перевозять приблизно 1,5 млн т української агропродукції.
За словами експерта, деякі кораблі очікують на перевірку майже місяць, а у середньому за жовтень час очікування може становити 15 діб.
Згідно з розрахунками інституту, у вересні затримка у Мармуровому морі в середньому становила 8 діб, при цьому максимальна затримка тривала 22 доби.
Клименко наголосив, що через затримку постачальники агропродукції несуть збитки на тисячі доларів щодоби, контракти зриваються, а ті країни, які найбільше потребують зерна, не отримують його вчасно.
Експерт зауважив, що основна причина виникнення черги із суден - це затримка перевірок спільного кординаційного центру, який інспектує як кораблі, які вийшли з українських портів, так і ті, що туди прямують.
Як повідомляв Укрінформ, у Стамбулі 22 липня на пропозицію Організації Об’єднаних Націй Україна, Туреччина та генеральний секретар ООН Антоніу Гутерреш підписали Ініціативу про безпечне транспортування зерна та продуктів харчування з портів "Одеса", "Чорноморськ" та "Південний".
Перше судно з українським продовольством вийшло з порту Одеси 1 серпня.
Міністерство інфраструктури України 24 жовтня повідомило, що росія свідомо затримує повноцінну реалізацію «зернової ініціативи». У зв'язку з цим українські порти працюють останніми днями тільки на 25-30% своїх можливостей.
Відео:
Video:
Замовити фото натисніть тут - Фотобанк