"Оболонь" відреагувала на скандал з розливом пива на "Олімпійському"
Відповідна заява оприлюднена на сайті компанії.
"Ми цінуємо і поважаємо наших споживачів і понад усе зацікавлені в тому, щоб вони отримували пиво високої якості. Проте через несумлінне ставлення окремих працівників громадського харчування під удар ставиться репутація корпорації "Оболонь" і пивної галузі в цілому", - йдеться в повідомленні.
Як зазначається, для того, щоб запобігти маніпуляціям і недбалому поводженню зі своєю продукцією "Оболонь" ініціює позачергову інспекцію торговельних точок з метою перевірки дотримання санітарно-гігієнічних норм і правильного поводження з продукцією. У разі підтвердження таких фактів з торговельними компаніями будуть розірвані договори і застосовані штрафні санкції.
"Ми усвідомлюємо свою відповідальність за якість і безпеку нашої продукції і закликаємо споживачів уважно стежити за фактами недобросовісного поводження з нею", - додали в "Оболоні".
Як передає "Корреспондент", напередодні матчу Україна-Франція, що відбудеться 15 листопада на НСК "Олімпійський", в інтернеті з'явилося скандальне відео, зняте нібито в одному з фастфудів на території стадіону.
На відеозаписі зафіксовано, як співробітники громадського харчування подають відвідувачам розливне пиво у пластикових склянках, але при цьому набирають вони його не з бочки, а з великої ємності для зливу, тим самим фактично продаючи помиї, зібрані з того, що не допили попередні клієнти.
Між тим керівництво НСК "Олімпійський" повідомило, що проводить експертизу інциденту з розливом пива, який викликав резонанс у ЗМІ.