Підрозділи КОРД сядуть на бронемашини "Варта"
Про це в понеділок він написав на своїй сторінці у Фейсбук.
"Нова бронемашина "Варта"! Приймаємо на озброєння Нацгвардії і для підрозділів КОРД Нацполіції. До Нового року отримаємо перші 10 бронемашин. Виробник "Українська бронетехніка" за участю білоруських інженерів, з урахуванням вимог і техзавдання від бойових офіцерів АТО. Після польових випробувань в АТО прийматиметься рішення про закупівлю більшої партії бронемашин", - написав Аваков.
Він зазначив, що в понеділок бійці "Батальйону Кульчицького", "Азову", "Донеччини", інших підрозділів Нацгвардії після церемонії нагородження держнагородами в міністерстві - "юрбою вивалили і обступили машину. Хвалили, питали, намагалися забрати з собою. Раділи, що незабаром отримають в частини таких красенів!".
Міністр приділив особливу увагу основним перевагам броньованого автомобіля, які відзначили офіцери та інженери, що мають досвід бойових дій. Аваков таких переваг налічив 12 і детально розписав кожне з них. Зокрема, він зазначив потужніший і "ремонтопридатний" двигун (270 л.с. і 1128 Н*м в порівнянні з 176 к.с. двигуном бронеавтомобіля "Козак"); V-подібну геометрію самої бронекапсули, що дозволяє витримувати підривання заряду потужністю 6 кг в тротиловому еквіваленті.
Також в "Варті" використовується шведська сталь з твердістю 560, на відміну від інших вітчизняних бронеавтомобілів, які використовують сталь з твердістю 500. Броня захищає екіпаж і десант від бронебійного патрона калібру 7,62*39 мм;
Сучасні протимінні сидіння для екіпажу і десанту з амортизуючим ефектом аналогічні тим, що використовуються такими провідними світовими виробниками військової техніки як BMC, FNSS, Otockar.
Також значно покращалися динамічні показники під час їзди як по шосе, так і пересіченою місцевістю. Максимальна швидкість по шосе складає 120 км/ч. Додана можливість централізованох підкачки коліс з кабіни водія.
Стінки і дах бронемашини розраховані на розміщення на даху башти типу корона або кулеметної установки загальною вагою до 500-550 кг.
"У зв'язку з тим, що найслабшим місцем в бронемашинах вітчизняного виробництва є замки бронедверей, що найбільш повторюються, які не витримують щоденну експлуатацію, на бронеавтомобіль "Варта" були встановлені ручки і замки відомого виробника TriMark, які витримують щоденне використання дверей вагою до 500 кг", - написав Аваков.