Рейтинг національних брендів: Україна увійшла до четвірки лідерів

Рейтинг національних брендів: Україна увійшла до четвірки лідерів

Документ
Укрінформ
Україна піднялася на 27 пунктів та вийшла до четвірки країн-лідерів зі зростання в рейтингу Національних брендів.

Про це повідомила заступник міністра економічного розвитку і торгівлі – торговий представник України Наталія Микольська

"Україна вперше за досить довгий час продемонструвала зростання (+27%) та ще й у війшла до 4 країн-лідерів по зростанню в рейтингу Національних брендів 2016 Nation Brands 2016 Annual Report. Це наша спільна робота і робота кожного зокрема", - зазначила Микольська.

Згідно з рейтингом, до четвірки країн-лідерів також увійшли Люксембург (+43%), Пакистан (+38%) та Чехія (+27%).

Як відомо, 2014 року Україна була на 53 місці рейтингу Національних брендів, а її національний бренд оцінювали у 80 млрд доларів. Після цього відбулося суттєве падіння на 45%.

Рейтинг Національних брендів щороку складає британська консалтингова компанія Brand Finance. Він враховує вартість брендів, динаміку розвитку та рівень інвестування.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-