Гриневич пояснила, навіщо потрібен закон "Про освіту"
Про це вона написала в авторській колонці на сайті видання "Українська правда".
"У результаті, наразі ми маємо таку ситуацію: 1) Більшість учнів втрачають інтерес до навчання вже у початковій школі;
2) За 11 років школи у майже здорових дітей на 40% зростає захворюваність органів травлення, на 70% - нервової системи та на 30% - серцево-судинної системи;
3) 49% дітей свідчать, що у школі їх цькували;
4) Рівень молодіжного (до 35 років) безробіття становить 22,8%. Кожен шостий з числа безробітних - саме молода людина (статистичні дані Державної служби зайнятості за І квартал 2016 року).
Коли шкільна освіта перестає відповідати на сучасні виклики, це завдає збитків практично у всіх сферах суспільного життя", - підсумувала Гриневич.
За прогнозами працедавців на The World Economic Forum у 2016 р., працівникам, щоб бути успішними на ринку праці вже у 2020 році, знадобляться такі уміння: вирішувати комплексні завдання (зросте на 52%), критичне мислення, креативність, управління людьми, навички координації, взаємодії, емоційний інтелект, судження і прийняття рішень (важливим буде не тільки якість, але і швидкість прийняття рішень), клієнтоорієнтованість, уміння вести переговори та когнітивна гнучкість.
За словами Гриневич, деякі новації, орієнтовані саме на здобуття учнями навичок та знань, необхідних у 21 столітті, можливо провести без зміни законодавства. Втім закон "Про освіту" закладає дуже важливі елементи реформи, які без закріплення на законодавчому рівні не запрацюють.