Гриневич обіцяє врахувати у майбутньому технічні проблеми з "Інфоресурсом"
Про це на брифінгу, присвяченому вступній кампанії, сказала міністр освіти та науки Лілія Гриневич, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Важливою причиною було те, що нам потрібно було передати програмне забезпечення, яке обслуговує ЄДЕБО з усіма персональними даними студентів, абітурієнтів, викладачів до державної власності. Це дуже складний важливий крок, з яким пов'язано те, що ми нове програмне забезпечення перший рік вводили в експлуатацію", - сказала Гриневич.
Міністр розповіла, що у 2013 році інтелектуальні та майнові права на програмне забезпечення ЄДЕБО належали фізичній особі, яка в свою чергу отримали їх від приватної фірми. За словами Гриневич, ДП "Інфоресурс" не міг обслуговувати ЄДЕБО без внесення змін в програмне забезпечення, що в свою чергу могла робити тільки зазначена фізична особа. Для вирішення цих задач, за словами міністра, в держбюджеті було закладено 10 млн грн.
"Ми отримали чіткі зауваження від Мінекономіки з приводу того, що не можна проплатити без тендеру такі кошти. Потім даний приватний підприємець відмовився співпрацювати з "Інфоресурсом" і продовжувати доопрацювання бази. У жовтні 2016 року в зв'язку з цим були проведені відкриті торги, відкритий тендер, а потім блокування його результатів скоротили терміни на розробку запланованих змін (до програмного забезпечення - ред.) більш ніж удвічі", - так пояснила Гриневич труднощі в роботі ЄДЕБО цього року.
Втім, вона зазначила, що всі проблеми, які "Інфоресурс" вимушений був виправляти в цю вступну кампанію, будуть враховані в подальшому.
"Одразу після завершення вступної кампанії ми проведемо ретельний аналіз проблем, які виникли в роботи програмного забезпечення ЄДЕБО і представимо висновки разом з рішеннями, які дозволять ще більш вдосконалити роботу бази", - сказала Гриневич.