Супрун оприлюднила інструкцію з підключення до eHealth

Супрун оприлюднила інструкцію з підключення до eHealth

Укрінформ
Медичним закладам первинної ланки для укладення декларацій з пацієнтами потрібно зареєструватися в системі eHealth. 

Інструкцію, як це зробити та почати реєстрацію пацієнтів в системі, поширила на своїй сторінці у Facebook в.о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун.

"Щодня нові медзаклади підключаються до електронної системи охорони здоров’я та починають підписувати декларації з пацієнтами... Якщо ваш медзаклад тільки готується до підписання декларацій і ви ще тільки починаєте розбиратися у цьому процесі, вам стане у пригоді інструкція. Всього два кроки - реєстрація особи, яка вноситиме дані в декларації, та реєстрація пацієнта", - написала Супрун.

За її словами, перший крок - це реєстрація лікаря, медсестри чи іншого працівника медзакладу, який вноситиме дані в декларації

Щоб почати реєстрацію, необхідно мати електронний цифровий підпис (ЕЦП) працівника медзакладу та робочу адресу електронної пошти.

Щоб зареєструватися, працівнику медзакладу треба перейти за посиланням у запрошенні до системи "Електронне здоров’я", що прийде на його робочу електронну адресу.

Після створення власного паролю працівник медзакладу повинен пройти ідентифікацію за допомогою ЕЦП та затвердити власний обліковий запис користувача (після створення власного паролю слід пройти ідентифікацію за допомогою ЕЦП).

Після реєстрації в електронній системі охорони здоров'я представник медзакладу має змогу реєструвати в ній пацієнтів та укладати декларації. 

Щоб здійснити другий крок - реєстрацію пацієнта, - працівник медзакладу повинен у медичній інформаційній системі перейти до підписання декларацій з пацієнтами.

Зокрема, слід ввести дані пацієнта в електронну форму декларації, для чого пацієнт повинен надати свій паспорт, ідентифікаційний код та номер мобільного телефону.

Медичному працівнику слід ввести номер мобільного пацієнта. Після цього на вказаний номер пацієнт отримає код у СМС-повідомленні. Цей код медичний працівник вводить у систему.

Далі слід зберегти копії документів пацієнта (скан/фото або паперова версія).

Потім медичний працівник повинен роздрукувати заповнену декларацію у двох примірниках (один – пацієнту, один – лікарю) та надати ці примірники декларації пацієнту, щоб він перевірив, чи все правильно написано, та підписав їх.

Читайте також: Лікарів "первинки" вже обрали понад 310 тисяч українців

Якщо все правильно, працівник медзакладу повинен накласти ЕЦП на електронну форму декларації та надіслати до системи "Електронне здоров’я".

Супрун наголосила, що підписувати декларації з пацієнтами може не лише лікар. В медзакладі можуть призначити уповноважену особу - працівника реєстратури або медсестру, яка, маючи власний ЕЦП працівника закладу, також може реєструвати декларації з пацієнтами за тим самим алгоритмом. У такому випадку пацієнту просто необхідно назвати ім’я лікаря, якого він хоче обрати.

Як повідомляв Укрінформ, станом на 10 квітня декларації з лікарями первинної ланки уклали 310 тисяч 400 українців. Також у системі eHealth зареєстровано 1035 медичних закладів первинної ланки та 14 326 лікарів.

Всеукраїнська кампанія "Лікар для кожної сім'ї" розпочалася в Україні 2 квітня.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-