УЗ застосовує нову технологію прибирання пасажирських вагонів
Про це розповів у п'ятницю журналістам в.о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов після інспектування нової технології прибирання на столичному залізничному вокзалі, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Ми кардинально змінили систему прибирання у поїздах. Якщо досі вагони прибирали провідники після рейсу або через рейс, і вони не завжди могли виконати свої обов'язки максимально якісно, то на сьогодні ми перейшли до системи використання спеціалізованих бригад, які до кінця року за новою технологією оброблятимуть всі поїзди. Крім цього, ми переходимо на більш дорогі, але й більш якісні мийні засоби, а також віднині для прибирання вагонів використовуватимуть парогенератори", - сказав Кравцов.
Він розповів, що прибирання за новою технологією передбачає усунення забруднень з усіх поверхонь усередині вагона: столів, підлоги, сидінь, вікон, дверей, санвузлів і тамбурів, а також ретельну обробку за допомогою сучасних професійних пилососів.
При цьому, за словами Кравцова, віднині для прибирання поїздів буде використовуватися єдиний універсальний мийно-дезінфікуючий засіб виробництва Великої Британії, який за своїми технічними і якісними характеристиками значно переважає ті засоби, що досі застосовувались.
Як зазначив керівник Укрзалізниці, цей мийний засіб використовується нині на всіх континентах для прибирання аеропортів, літаків, залізничних вокзалів і вагонів, метрополітену в США, Європі й Азії. Засіб рекомендовано навіть для використання в інструкціях до літаків "Боїнг" і "Аеробус". В Україні, за словами Кравцова, цей засіб отримав уже всі дозвільні документи для використання в авіа- та залізничному транспорті, погоджений у МОЗ і Мінекології та є абсолютно безпечним для здоров'я пасажирів.
Загалом, повідомив керівник Укрзалізниці, до кінця року філія "Пасажирська компанія" планує придбати 120 побутових пароочисників SC 4 EasyFixPremium, 120 мийних пилососів SE 6.100 Karcher та 9600 літрів універсального мийного засобу.
Нова технологія прибирання, за словами Кравцова, запроваджуватиметься поступово. Спочатку мийно-екіпірувальні бригади будуть задіяні в поїздах, які перебувають у пункті формування потягів понад 7 годин. На сьогодні новостворені бригади вже обслуговують 52 поїзди. Вони прибирають за сучасною технологією потяги в пасажирських депо і дільницях Жмеринки, Сміли, Ужгорода, Сум, Харкова, Полтави, Кривого Рогу, Маріуполя, Чернівців, Львова та Ковеля.
Керівник Укрзалізниці зазначив, що штат мийно-екіпірувальних бригад до кінця року має становити 650 працівників. На сьогодні до роботи залучено 120 таких працівників.
Для закупівлі нового мийного засобу Укрзалізниця планує витрати близько 5-10 мільйонів гривень і ще кілька мільйонів - на придбання парогенераторів і нових парових пилососів. Видатки на фінансування штату мийних бригад становитимуть 10-20 млн гривень, однак вони не перевищуватимуть нинішні, які витрачались на фінансування доплат провідникам за прибирання у вагонах, зауважив Кравцов.