Нацслужба здоров’я запускає власний контакт-центр
Про це в коментарі Укрінформу повідомив голова Національної служби здоров'я України Олег Петренко.
“Це перший в Україні подібний контакт-центр, що обслуговуватиме пацієнтів, лікарів та керівників закладів охорони здоров’я. Контакт-центр створено за світовими стандартами, і він відповідатиме міжнародним вимогам з надання інформаційно-довідкових послуг”, - зазначив Петренко.
За його словами, зателефонувавши на номер 1677, можна буде дізнатися інформацію щодо змін у системі охорони здоров’я, правил роботи сімейних лікарів та амбулаторій, гарантований державою пакет медичних послуг, особливостей співпраці медичних закладів з НСЗУ тощо.
“Відповіді на найбільш поширені питання будуть доступні цілодобово в автоматичному режимі. Зателефонувавши в робочий час, можна буде поставити питання оператору. Всі запити, вирішення яких потребує додаткового часу, реєструватимуться і скеровуватимуться у відповідні підрозділи НСЗУ для вирішення. Після розв’язання питання оператори передзвонюватимуть і надаватимуть повну інформацію про вирішення запиту. Дзвінки зі стаціонарних телефонів та мобільних операторів будуть безоплатні”, - наголосив Петренко.