ДФС запустила сервіс з автоматичного заповнення декларацій
Про це повідомляє прес-служба ДФС.
"З метою підвищення якості обслуговування платників податків та спрощення процедури подання податкової декларації ДФС запроваджено новий сервіс в Електронному кабінеті платника. Він передбачає часткове автоматичне заповнення декларації про майновий стан та доходи на підставі облікових даних платника, відомостей про отримані доходи, наявних у Державному реєстрі фізичних осіб та відомостей про об’єкти нерухомого чи рухомого майна", - йдеться у повідомленні.
У ДФС зазначають, що скористатися цим сервісом можуть фізичні особи, які відповідно до законодавства зобов’язані подати річну податкову декларацію про майновий стан та доходи, особи, які мають право подати декларацію з метою отримання податкової знижки, та особи, які здійснюють незалежну професійну діяльністю. Щоб подати декларацію в електронному вигляді з використанням сервісу автоматичного часткового заповнення, слід завчасно подбати про отримання особистого електронного цифрового підпису, який можна отримати у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.
Водночас, у ДФС наголошують, що інформація з Держреєстру, на підставі якої автоматично заповнюється декларація, може бути неповною, тож при заповненні декларації будь-яке значення можна відкоригувати в ручному режимі.