Резервний літак компанії SkyUp зламався через 20 хвилин після злету
"У SkyUp вибачилися за ситуацію, що склалася, і підтвердили повернення літака, що виконував рейс PQ 7119, з технічних причин в аеропорт вильоту", - йдеться в повідомленні.
Портал зазначає, що інформація від пасажирів про те, що літак несправний, надійшла ще вночі 8 червня.
«Для нашої авіакомпанії пріоритетом є безпека пасажирів та екіпажу. На час очікування пасажирам було надано гаряче харчування і вода. Також повторно замовлене гаряче харчування», — заявили в SkyUp.
Водночас обурені пасажири рейсу 7119 Київ-Шарм-ель-Шейх (виліт із Борисполя 08.06.19 о 01:20) писали в соцмережах, що до ранку 9 червня не могли отримати жодних пояснень, скільки їм доведеться чекати нового вильоту. А представник авіакомпанії з'явився в Борисполі тільки на 9 ранку, вже після того, як люди почали блокувати інші рейси.
Як повідомлялося, 31 травня компанія SkyUp затримала 11 вильотів з України.
Фото: www.avianews.com