Більшість клієнтів системи безоплатної правової допомоги задоволені результатом
Про це сказала заступник міністра юстиції Валерія Коломієць, інформує пресслужба відомства.
«Наразі доступ до системи безоплатної правової допомоги мають мільйони громадян. Багато з тих, хто сьогодні звертається до наших центрів і бюро, раніше не мали можливості отримати безкоштовну допомогу та захистити свої інтереси в суді. Те, що понад дві третини клієнтів системи БПД задоволені правовою допомогою – це дуже хороший результат”, - зазначила Коломієць.
За результатами дослідження, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) за підтримки Проєкту “Доступна та якісна правова допомога в Україні”, доступність послуг системи БПД задовольнила 86% клієнтів місцевих центрів та бюро, інформують у відомстві. Серед клієнтів контакт-центру позитивну відповідь на це питання дали 75%.
Окрім того, згідно з результатами, 73% опитаних зазначили, що було нескладно зібрати та подати документи, необхідні для призначення представника або адвоката, а 83% респондентів відповіли, що задоволені оперативністю призначення представника або адвоката після отримання місцевим центром або бюро необхідних документів.
Також повідомляється, що серед клієнтів, які отримали вторинну правову допомогу у місцевих центрах та бюро, 85% досягли успіху, а 69% клієнтів вирішили свої правові питання завдяки роз’ясненням та консультаціям фахівців системи БПД.
Також зазначається, що серед клієнтів, які отримали правові консультації та роз’яснення, повністю задоволені обслуговуванням 71%.
«Соціологічні опитування дають нам можливість оцінити роботу системи БПД, визначити, що треба змінити, які запровадити нові сервіси», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.
У Мін’юсті інформують, що Концепцію та інструментарій для проведення першого всеукраїнського дослідження рівня задоволеності клієнтів розробили експерти проєкту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» у 2019 році.
У розробленні методології опитування брали участь фахівці Координаційного центру з надання правової допомоги. Опитування проводили поміж 1,6 тисячі клієнтів системи БПД за підтримки Проєкту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги, та фінансується урядом Канади.