Більшість клієнтів системи безоплатної правової допомоги задоволені результатом

Більшість клієнтів системи безоплатної правової допомоги задоволені результатом

Укрінформ
З-поміж клієнтів, котрі зверталися до центрів системи безоплатної правової допомоги (БПП), понад дві третини задоволені отриманим результатом.

Про це сказала заступник міністра юстиції Валерія Коломієць, інформує пресслужба відомства.

«Наразі доступ до системи безоплатної правової допомоги мають мільйони громадян. Багато з тих, хто сьогодні звертається до наших центрів і бюро, раніше не мали можливості отримати безкоштовну допомогу та захистити свої інтереси в суді. Те, що понад дві третини клієнтів системи БПД задоволені правовою допомогою – це дуже хороший результат”, - зазначила Коломієць.

За результатами дослідження, проведеного Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) за підтримки Проєкту “Доступна та якісна правова допомога в Україні”, доступність послуг системи БПД задовольнила 86% клієнтів місцевих центрів та бюро, інформують у відомстві. Серед клієнтів контакт-центру позитивну відповідь на це питання дали 75%.

Окрім того, згідно з результатами, 73% опитаних зазначили, що було нескладно зібрати та подати документи, необхідні для призначення представника або адвоката, а 83% респондентів відповіли, що задоволені оперативністю призначення представника або адвоката після отримання місцевим центром або бюро необхідних документів.

Також повідомляється, що серед клієнтів, які отримали вторинну правову допомогу у місцевих центрах та бюро, 85% досягли успіху, а 69% клієнтів вирішили свої правові питання завдяки роз’ясненням та консультаціям фахівців системи БПД.

Читайте також: Нацслужба здоров'я оприлюднила вимоги до медичних послуг

Також зазначається, що серед клієнтів, які отримали правові консультації та роз’яснення, повністю задоволені обслуговуванням 71%.

«Соціологічні опитування дають нам можливість оцінити роботу системи БПД, визначити, що треба змінити, які запровадити нові сервіси», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

У Мін’юсті інформують, що Концепцію та інструментарій для проведення першого всеукраїнського дослідження рівня задоволеності клієнтів розробили експерти проєкту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» у 2019 році.

У розробленні методології опитування брали участь фахівці Координаційного центру з надання правової допомоги. Опитування проводили поміж 1,6 тисячі клієнтів системи БПД за підтримки Проєкту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги, та фінансується урядом Канади.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-