З’їзд суддів не зміг обрати кандидата в КСУ і проведе таємне голосування
Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
Так, за результатами підрахунку голосів найбільшу підтримку серед делегатів отримали два кандидати на посади судді Конституційного Суду - голова Херсонського апеляційного суду Олександр Коровайко, за якого віддали свої голоси 102 делегати, та суддя Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду Олександр Прокопенко, за якого проголосували 58 делегатів.
«У нас за результатами проведеного голосування жоден кандидат не набрав достатньої кількості голосів, щоб бути обраним, і, відповідно, комісія пропонує включити до бюлетеня двох кандидатів, які набрали найбільшу кількість голосів», - оголосив головуючий на з’їзді суддів Богдан Моніч.
Також делегати з’їзду затвердили форму бюлетеня для проведення повторного таємного голосування з обрання судді Конституційного Суду, до якого включені прізвища двох кандидатів.
Делегати з'їзду обирали суддю Конституційного Суду України з-поміж 7 претендентів, прізвища яких включені до бюлетеню для голосування. Так, на посаду судді КСУ претендували суддя Деснянського районного суду міста Києва Валерія Бабко, суддя Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду Микола Гусак, голова Херсонського апеляційного суду Олександр Коровайко, суддя Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду Олександр Прокопенко, професор кафедри теорії та філософії права Львівського національного університету ім. Івана Франка Оксана Грищук, заступник начальника (директора) відділу «Тестологічний центр» Національної школи суддів Михайло Цуркан та суддя Харківського апеляційного суду Віктор Яцина.
Як повідомлялося, ХVІІІ З’їзд суддів України проходить у Києві у «Президент Готелі» і триватиме упродовж 9-11 березня.
На обговорення з’їзду винесені питання про обрання членів Вищої ради правосуддя, про обрання Ради суддів України (РСУ), про призначення судді Конституційного Суду.
Окрім того, планується заслухати звіт РСУ про виконання завдань органів суддівського самоврядування щодо забезпечення незалежності судів і суддів, стан організаційного та фінансового забезпечення діяльності судів та інформацію голови Державної судової адміністрації про її діяльність, зокрема, щодо організаційного, фінансового та матеріально-технічного забезпечення діяльності органів судової влади.