Відбулась прем’єра рекламного ролика про Україну для ВВС World News
Як передає Укрінформ з посиланням на пресслужбу МЗС, проморолик створений креативною командою Saatchi & Saatchi Ukraine та Nazar Dorosh Team за підтримки Міністерства закордонних справ.
«Ролик є частиною масштабної промокампанії України на BBC Global News, яка формує позитивний імідж України серед закордонних аудиторій та показує країну як інноваційну, прогресивну та привабливу для інвестицій і партнерств. Просування позитивного іміджу України у світі входить до шести топпріоритетів Стратегії зовнішньополітичної діяльності України», — зазначив міністр закордонних справ Дмитро Кулеба.
Автори відео використали візуальний прийом “перевертання”, який покликаний “перевернути” уявлення та часом стереотипне сприйняття України іноземними глядачами.
«Тому що це насправді так: ми сміливі, нестримні, революційні — сміливі підприємці, нестримні мрійники, революційні винахідники. Саме такою Україну та українців побачить багатомільйонна аудиторія BBC World News по всьому світу», - заявили у зовнішньополітичному відомстві.
У міністерстві поінформували, що проєкт реалізований Українською асоціацією бізнесу і торгівлі у партнерстві з українськими компаніями Asters, Biosphere Corporation, Depositphotos, DTEK, Parimatch, Sigma Software Group, Smart Holding та SoftServe за підтримки МЗС без використання коштів державного бюджету.