Укрзалізниця запустила ще один чат-бот і повертатиме 10% кешбеку за квитки
Як передає Укрінформ, про це повідомила пресслужба компанії.
"В Україні буквально декілька компаній, які налагодили офіційну підтримку своїх клієнтів у Apple Messages для бізнесу, тож сьогодні Укрзалізниця робить дещо несподіваний для ринку крок і стає одним з першопрохідців у цьому напрямку", - розповів керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці Олександр Перцовський.
Він додав, що Facebook Messenger є звичним каналом спілкування з Укрзалізницею для пасажирів, і відтепер через нього можна прямо з Facebook замовити квиток та ланчбокс у дорогу. Доступ до чат-бота відкривається безпосередньо з головної сторінки Укрзалізниці у Facebook.
Відсьогодні ж, з 15 грудня 2021 року, УЗ повертатиме пасажирам 10% кешбеку за квитки, придбані через чат-бот компанії.
«Цифровізація Укрзалізниці - це одна з ключових змін, які ми впроваджуємо у всіх напрямках. Це особливо гостро відчувається у пасажирському напрямку, і сьогоднішня наша акція, яку ми анонсуємо разом із Visa, про можливість отримати кешбек за купівлю квитків у наших чат-ботах — це черговий крок у напрямку цифровізації Укрзалізниці», — заявив голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Камишін під час пресконференції.
Акція триватиме до 15 січня 2022 року. Взяти участь в акції зможуть пасажири, які придбають залізничні квитки на поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди через офіційний чат-бот компанії, за умови оплати гривневою карткою Visa.
Зарахування кешбеку здійснюватиметься на картку, з якої було проведено оплату, протягом 10 банківських днів.
За допомогою Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger пасажири Укрзалізниці вже можуть купувати квитки на всі поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди Інтерсіті+, повертати раніше придбані квитки, дивитися розклад рейсів та онлайн-табло станцій, а також перевіряти, до якої платформи прибуває потяг.
Як повідомляв Укрінформ, Укрзалізниця з 15 грудня запустила акцію, в рамках якої нараховуватиме 10% кешбеку на картку Visa, за квитки, придбані у чат-боті УЗ.
Укрзалізниця запустила власний чат-бот у застосунках Viber та Telegram у січні 2021 року.