Ключовою місією проєкту «Фільтр» є підвищення рівня медіаграмотності — Ковтун
Про це в інтерв'ю Укрінформу заявила керівниця проєкту Валерія Ковтун.
"Національний проєкт з медіаграмотності "Фільтр" – це маленький стартап всередині Міністерства культури та інформаційної політики, і було б цікаво і для суспільства, і для мене самої “запустити” його", - зауважила Ковтун.
Проєкт починався в лютому поточного року. У квітні Міністерство культури та інформаційної політики презентувало Стратегію з медіаграмотності на 2021-2022 роки.
“Ми прагнемо об’єднати та скоординувати зусилля усіх стейкхолдерів, щоб зробити медіаграмотність стилем життя українців. Щоб українці користувались нею за замовчуванням, а не довіряли гучним заголовкам та вирваним із контексту реченням. Це вперше питання медіаграмотності та інформаційної гігієни згадується як стале та на державному рівні”, - заявив тоді міністр культури і інформаційної політики Олександр Ткаченко.
Започаткований проєкт мав декілька основних напрямків, зокрема: посилення комунікації з боку держави, розвиток медіаосвіти, стимулювання відповідального та безпечного медіасередовища, створення бренду медіаграмотності й розробка меседжів та наративів, запуск національної платформи з медіаграмотності, постійний зв’язок з ГО та партнерами, співпраця з ОБСЄ, Британським урядом та IREX.
У серпні міністерство презентувало Національний проєкт з медіаграмотності “Фільтр”, ключовою місією якого було визначено об’єднання зусиль держави, громадських організацій та медіаспільноти задля підвищення рівня медіаграмотності та критичного мислення українців.
Як повідомляв Укрінформ, 28 грудня Президент України Володимир Зеленський увів у дію рішення Ради національної безпеки й оборони України від 15 жовтня 2021 року "Про Стратегію інформаційної безпеки".