Бренд «Дія» увійшов до шортлиста і може отримати дві нагороди на «Каннських левах 2022»

Бренд «Дія» увійшов до шортлиста і може отримати дві нагороди на «Каннських левах 2022»

Укрінформ
Бренд "Дія" увійшов до шортлиста міжнародного фестивалю креативників "Каннські леви 2022".

Як передає Укрінформ, про це віцепрем'єр-міністр – міністр цифрової трансформації Михайло Федоров повідомив у Телеграмі.

"Бренд "Дія" увійшов до шортлиста міжнародного фестивалю креативників "Каннські леви 2022". Можемо отримати нагороди у двох категоріях - Service Design та Experience Transformation", - заявив Федоров.

Він також подякував своїй команді та Fedoriv Agency.

Читайте також: Україна увійшла до десятки країн в рейтингу технологічних навичок

"Продовжуємо формувати бренд цифрової України у світі", - заявив Федоров.

Як повідомляв Укрінформ, у травні проєкт "Дія" отримав дві нагороди британської премії D&AD Awards.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-