Укрпошта презентує марку «Kalush»

Укрпошта презентує марку «Kalush»

Укрінформ
Генеральний директор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський анонсував презентацію марки «Kalush» як символу сміливості українців робити все, щоб бути почутими.

Як передає Укрінформ, про це Смілянський повідомив у Телеграмі.

«Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі “Євробачення-2022” і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на «Азовсталі». Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: Save Mariupol, save Azovstal now!», - зазначив він.

За словами гендиректора Укрпошти, «ми виконуємо свою обіцянку, яку дали рік тому, і сьогодні презентуємо марку «Kalush», бо це ще один символ війни та сміливості наших людей - робити все, щоб бути почутими».

Урочисте спецпогашення пройде 10 квітня (одночасно із запуском продажу марки у відділеннях по всій країні) в Калуші Івано-Франківської області разом із лідером гурту Олегом Псюком та його учасниками, також пройде погашення штемпелем «Перший день» - у Києві.

Автор марки – Святослав Романчак, автор картки – Юрій Сосницький, художниця конвертів – Олеся Вакуленко.

«Тим, хто хоче впевнитись, що з тиражу 130 тисяч листів точно отримає хоча б один, треба або оформити абонемент до 9 квітня, або оформити передзамовлення вже сьогодні: https://bit.ly/3MeLfIz», - зауважив Смілянський і додав, що власники філателістичних абонементів уже відсьогодні можуть перевіряти свою електронну скриньку.

Читайте також: Укрпошта вводить поштовий блок «Не забудемо! Не пробачимо! Буча. Ірпінь. Гостомель»

Як повідомляв Укрінформ, Укрпошта до річниці повномасштабної війни росії проти України 24 лютого ввела в обіг поштову марку «ПТН ПНХ!»”.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-