Формат телемарафону вважають цілком виправданим під час війни 61% українців
Про це свідчать результати дослідження «Індекс медіаграмотності української аудиторії», які презентувала кандидат соціологічних наук, доцент, старший науковий співробітник Інституту соціології НАН України Марта Наумова під час пресконференції в Укрінформі.
«45% аудиторії ставляться до телемарафону скоріше позитивно, і десь 61% вважає, що телемарафон це абсолютно виправданий формат під час війни. Разом з тим 45%, тобто кожен другий представник української аудиторії ввважає, що телемарафон транслює лише одну єдину офіційну точку зору, і такого погляду на події їм не є достатньо. І 70% аудиторії шукають додаткову інформацію в різних інших джерелах», - сказала Наумова.
Також абсолютна більшість українців (78%) підкреслюють важливість існування суспільних ЗМІ, адже вони працюють в інтересах всього суспільства, а не власника.
Крім того, дослідження показало, що у порівнянні з 2020 роком у 2022 році втричі зросла кількість споживачів суспільно-політичного контенту у месенджерах. Аудиторія соціальних мереж зросла з 48% до 59%.
Зокрема, суттєво зросла довіра до радіо: з 23% до 40% та подкастів з 18% до 25%.
Загальнонаціональне опитування проводилося компанією New Image Marketing Group на замовлення «Детектора медіа» у грудні 2022 – січні 2023 року. Дані зібрані за допомогою інтерв’ю face-to-face за допомогою планшета за стандартизованим опитувальником (CAPI). Опитано 1200 жителів України віком від 18 років. Тип вибірки: репрезентативна за віком, статтю, областю і типом населеного пункту (за винятком тимчасово окупованих територій Донецької, Луганської, Запорізької, Херсонської областей та АР Крим).