В ІМІ закликають змінити положення законопроєкту, які стосуються реклами в медіа

В ІМІ закликають змінити положення законопроєкту, які стосуються реклами в медіа

Укрінформ
Директорка Інституту масової інформації (ІМІ) Оксана Романюк наголошує, що при оновленні рекламного законодавства в Україні потрібно змінити положення, які стосуються розміщення реклами в медіа.

Про це вона сказала у коментарі Укрінформу.

"У нас є побоювання щодо цього документа, адже виникає не дуже зрозуміла ситуація про розміщення реклами регіональними медіа. Річ у тім, що регіональні медіа часто функціонують як ФОП, а в цьому законопроєкті (Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" — ред.) прописано, що поширення реклами дозволяється, лише якщо за це сплачено юридичній особі. Виходить колізія, яка може призвести до того, що випаде дуже велика кількість регіональних медіа. Ми закликаємо замінити в цій статті (статті 13 – ред.) визначення “юридичні особи України” на “резиденти України” або взагалі прибрати цю норму", – зазначила директор ІМІ.

На її думку, якщо законопроєкт ухвалять у нинішньому вигляді, це негативно вплине на медійний ринок, адже регіональні медіа не зможуть заробляти на рекламі.

Як повідомляв Укрінформ, Верховна Рада 2 травня ухвалила в першому читанні законопроєкт "Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" щодо імплементації норм європейського законодавства у національне законодавство України шляхом імплементації окремих положень acquis ЄС у сфері аудіовізуальної реклами (Європейської конвенції про транскордонне телебачення, Директиви Європейського парламенту та Ради 2010/13/ЄС про аудіовізуальні медіа послуги від 10 березня 2010 року зі змінами, внесеними Директивою (ЄС) 2018/1808 від 14 листопада 2018 року) та до деяких інших законів" (№9206).

Читайте також: В ІМІ пояснили, чому закон «Про медіа» не запрацював наповну: Є кілька нюансів

Законопроєкт, зокрема, передбачає доповнення статті 13 Закону "Про рекламу" положенням, відповідно до якого трансляція (ретрансляція) рекламних роликів та телепродажу, які містяться у програмах аудіальних чи аудіовізуальних медіа, що транслюються (ретранслюються) на територію України, дозволяється лише у разі, якщо за їх трансляцію (ретрансляцію) та телепродажу сплачено юридичній особі України, незалежно від способу здійснення трансляції (ретрансляції).

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-